Ga naar inhoud

Bron in mailbericht


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Hallo,

Bezit een Desktop met windows XP Home. Daar kun je in een mailbericht naar "bron" gaan om er iets in te zetten of te wijzigen.

Ik heb nu pas een Laptop gekregen en dit is Windows 7.

Hoe kan ik hier ook in de "BRON" komen om daar bv een loopkrant in te plaatsen ?

Welke weg of toetsen dien ik te gebruiken?

Alvast dank voor bijstand.

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het html-pagina als achtergrond gebruiken voor een mail was inderdaad mogelijk in outlook express.

In windows 7 gebruikt men veelal windows live mail. Daar is dit dus niet meer mogelijk.

Dus hier is geen alternatief om een loopkrant te plaatsen ?

---------- Post toegevoegd om 13:37 ---------- Vorige post was om 13:37 ----------

Dus, hier is geen enkel alternatief om een loopkrant te plaatsen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb nu pas een Laptop gekregen en dit is Windows 7.

Hoe kan ik hier ook in de "BRON" komen om daar bv een loopkrant in te plaatsen ?

Welke weg of toetsen dien ik te gebruiken?

Hallo Jean Paul,

Ook in Windows Live Mail (Windows 7 U 64 bits hier) kan je van elke mail de eigenschappen vragen door rechtsklikken, Details en Bron van bericht, net als in Outlook Express onder XP. Hoe je verder daar "loopkranten inzet zou ik graag willen weten xD Lijkt me interessant...

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jean Paul,

Ook in Windows Live Mail (Windows 7 U 64 bits hier) kan je van elke mail de eigenschappen vragen door rechtsklikken, Details en Bron van bericht, net als in Outlook Express onder XP. Hoe je verder daar "loopkranten inzet zou ik graag willen weten xD Lijkt me interessant...

Beerke10

Hallo beerke 10

bedankt voor de tip..... maar waarop moet ik gaan staan en klikken om in de BRON te geraken ?

Ik heb een aanwijzing hoe je een loopkrant maakt en hoe het in te leiden in Outlook express.

Maar hier in Windows live mail krijg beelden die ik niet ken en nog moet ontdekken hoe ze te gebruiken, laat staan er een loopkrant in te zetten. Vandaar ..... help.

groeten,

jean paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat beerke 10 het verkeerd voor heeft. Hij bedoelt waarschijnlijk met bron 'meer gegevens over de afzender van je bericht'.

Terwijl ik vemoed dat het gaat over de html-bron van de achtergrond van het bericht dat je opstelt.

Volgens mij kun je dit dus in windows live mail niet opvragen, omdat je gewoon geen html pagina meer als achtergrond kunt gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat beerke 10 het verkeerd voor heeft. Hij bedoelt waarschijnlijk met bron 'meer gegevens over de afzender van je bericht'.

Terwijl ik vemoed dat het gaat over de html-bron van de achtergrond van het bericht dat je opstelt.

Volgens mij kun je dit dus in windows live mail niet opvragen, omdat je gewoon geen html pagina meer als achtergrond kunt gebruiken.

Ja, Bij OE heb je onderaan dan 3 knoppen, BEWERKEN, BRON en VOORBEELD. In BRON breng je dan de loopkrent in.Ja, dan moet ik beerke ook teleur stellen vor wat betreft dat voorbeeld om een loopkrant te maken.

tenzij hij ook een PC heeft met Windows XP Home.

Hj kan mij dan zijn privéadres geven en dan contacteer ik hem om het door te sturen.

Groeten,

Jean Paul

---------- Post toegevoegd om 18:38 ---------- Vorige post was om 18:36 ----------

Ja, Bij OE heb je onderaan dan 3 knoppen, BEWERKEN, BRON en VOORBEELD. In BRON breng je dan de loopkrent in.Ja, dan moet ik beerke ook teleur stellen voor wat betreft dat voorbeeld om een loopkrant te maken.

tenzij hij ook een PC heeft met Windows XP Home.

Hj kan mij dan zijn privéadres geven en dan contacteer ik hem om het door te sturen.

Groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jean Pierre,

Tja, jij bedoeld echt de html-gebruiken in Outlook Express. Een HTML-mail starten zit er niet meer in, nee...

Maar waarom installeer je dan Outlook Express 8 (of OE9) niet in Windows 7, OE8 heeft die functie nog steeds. Je kan toch prima 2 mailprogramma's naast elkaar draaien.

Ja, mijn oude XP staat hier naast mij, met OE8 er op en ik kan mezelf een HTML-mail sturen, en deze als HTML-mail openen in Windows 7, WindowsLiveMail. Ik kan hem daar ook bewerken en verder sturen :-).

theo.wolfs@skynet.be

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom installeer je dan Outlook Express 8 (of OE9) niet in Windows 7, OE8 heeft die functie nog steeds. Je kan toch prima 2 mailprogramma's naast elkaar draaien.

Ik weet niet of dit zo voor de hand ligt om oe8 te installeren in win7. Voor zover ik mij herinner maakte OE destijds deel uit van windows (xp) en was dit niet los te verkrijgen. Probeer je Outlook Express te downloaden in Windows Vista of Windows 7?

Trouwens OE8 of OE9 bestaan niet. OE6 was de laatste. Na OE6 kwam windows mail (Vista). vanaf Win7 was er standaard geen mailprogramma aanwezig.

aangepast door edc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit zo voor de hand ligt om oe8 te installeren in win7. Voor zover ik mij herinner maakte OE destijds deel uit van windows (xp) en was dit niet los te verkrijgen.
Sorry, mijn vergissing. Ik doelde op IE8 en IE9 en OE is een onderdeel van IE8. IE9 kan je enkel draaien op Windows 7. IE8 kan ook op Windows 7 draaien, en omdat ik IE8 op Mijn XP heb, en OE ook daar als mail programma wordt gebruikt was ik zaken door elkaar aan het halen (wat het zeker niet goedpraat...:embarassed: )

Wel blijft de mogelijkheid om XP en IE8 en OE6 te laten werken op een Virtual Disk binnen Windows 7.

Nogmaals verontschuldigingen voor de misser....

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.