Ga naar inhoud

printer geinstalleerd drukt geen microsoft doc af


josnic

Aanbevolen berichten

Hoi josnic,

Dat is wat weinig informatie over je probleem.

  • Ondervind je ook problemen bij het afdrukken van niet-office documenten?
  • Is de printer rechtstreeks verbonden met je computer of gebeurt dit via een netwerk?
  • Krijg je bij apparaten en printers een foutmelding te zien naast je printer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi josnic,

Dat is wat weinig informatie over je probleem.

  • Ondervind je ook problemen bij het afdrukken van niet-office documenten?
  • Is de printer rechtstreeks verbonden met je computer of gebeurt dit via een netwerk?
  • Krijg je bij apparaten en printers een foutmelding te zien naast je printer?

Alleen ofice documenten kan ik niet afprinten, bij een wordpad bladje zet ik tekst en dit print hij af dan staat er gereed, bij office 2007 staat er als ik iets wil afdrukken printer niet actief.

printer is verbonden met de computer , ik krijg geen foutmelding en bij apparaten en printers staat hij gereed;

Hartelijk dank voor uw hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mako,

Ja ik heb een 64-bit van Window 7 en heb voor die versie printer geïnstalleerd, moet ik alles terug verwijderen, proberen opnieuw te installeren?Tot onlangs kon ik doc printen vanuit microsoft en ineens ging dit niet meer,reden weet of ken ik niet.

Kunt u mij helpen.Merciekes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat alles tot voordien zonder veel problemen ging. Heb je al eens zowel je computer als je printer opnieuw opgestart?

Mocht dit geen oplossing bieden kan je eens proberen met het diagnose programma van HP zelf. Deze spoort vaak voorkomende problemen op en biedt eventueel een oplossing. Het programma kan je hier downloaden, meer uitleg erover vind je hier.

Laat ons even weten wat de resultaten waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja,computer ...printer opnieuw opgestart geen resultaat!

Heb uw raad opgevolgd en programma gedowload, kan zelfs dit test blad niet afdrukken printer zegt afdrukken slaagt terug af en papier blokkeerd.

Dan probeer ik af te drukken in document wordpad dat te vinden is bureau-ac en dit blad drukt af, ik ben hopeloos op zoek wat de oorzaak kan zijn,printer is uit garantie dan moet ge van Hp geen hulp meer verwachten.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.