Ga naar inhoud

Foto boek verdwenen


irene

Aanbevolen berichten

Je moet eerst blurb booksmart openen ( het programma opstarten).

Dan voer je bericht 7 uit.

Vindt je daar het boek niet terug dan kan je in de map booksmartdata met de rechtermuisknop op het bestand klikken en je kiest openen met.

In het volgende scherm ga je naar het programma booksmart en klik erop.

Nu zou het bestand zich moeten openen, indien niet beschadigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het bestand R aanklikken en zie alleen OPENEN en als ik dat aanklik zie ik:(foto 1) en daarna aanklikken (een programma in een lijsten met geinst pragramma's zoeken) ik zie een keuze waar ik moet zoeken..zie foto 2

post-860-1417704757,44_thumb.jpg

Daarna doe ik bladeren, maar vind het Blurb nog niet en ik kom in Program Files

Of ik moet het programma op Internet zoeken

Ik doe dit voor het eerst dus mogelijk heb ik wat onbegrijpelijke reacties

Maandag komt mijn SOS mannetje voor wat anders dus evt kan ik dan verder vragen

Bedankt tot zover !

post-860-1417704757,4133_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarna doe ik bladeren, maar vind het Blurb nog niet en ik kom in Program Files

Op onderstaande afbeelding vindt je de locatie van het programma booksmart ( dus niet blurb zoeken), indien je Windows een 32 bit versie is vindt je de map booksmart terug in program files.

Gaat het om een 64 bit windows versie moet je kijken in de map program files (x86).

Als je in het linkervenster de map Booksmart aanklikt zie je in het rechterscherm juist onder de gele mappen Booksmart en erachter toepassing staan.

Die moet je hebben.

post-23245-1417704757,6183_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw dank

Ik ben gegaan: In mijn mappen naar Computer>>>OS ©>>>Program Files

Daar vind ik geen Blurb bestand en ook geen x86 Program Files.

Ik wacht nu maandag af

Hoe wordt gedacht over het programma RECUVA ?

aangepast door irene
Link naar reactie
Delen op andere sites

In dien je een 32 bit windows hebt zoals ik vermoed vindt je ook geen x86 program files map.

Je moet ook geen Blurb bestand vinden.

Ga naar C-> program files.

In program files zoek je de map Booksmart.

Als je de map Booksmart opent, vindt je daar Booksmart ( toepassing) terug. (zie afbeelding uit bericht 13)

Dat is de toepassing die je via bladeren zocht om lange lijs te openen uit bericht 12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan eens of je een zoals op onderstaande afbeelding weergegeven toch een map program files (x86) hebt.

post-23245-1417704761,1409_thumb.png

Indien je die hebt open die zoek je de map Booksmart.

Als je de map Booksmart opent, vindt je daar Booksmart ( toepassing) terug. (zie afbeelding uit bericht 13)Dat is de toepassing die je via bladeren zocht om lange lijs te openen uit bericht 12.

Als je het niet vindt, dan vermoed ik dat je het boek aanmaakt door je browser op te starten en naar Make Your Own Book, Create a Book Online, Custom Books te gaan en daar online je boek te maken via Bookify.

Je hebt dus het programma booksmart niet op je PC geïnstalleerd, klopt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is ondertussen opgelost en het boek staat weer op de goede plaats op het Blurb Booksmart programma.

Dus ik sta te juichen !

Mijn PC hulpmannetje vond een ~ teken achter een bestand en dat moest weg en toen was het zo gefikst.

Vraag me niet om het beter uit te leggen, want ik kan het niet navertellen

Veel dank voor hulp en geduld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.