Ga naar inhoud

Opstartproblemen


TimTam89

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb een PC staan met OS Windows 7. Nu heb ik hier laatst een nieuwe processor (Core I5) en moederbord (Sabertooth) in laten zetten. Dit ging allemaal goed maar sinds een paar dagen loopt hij na een tijdje helemaal vast. Dit kan zijn als ik zit te gamen maar ook als ik gewoon aan het internetten ben.

Er zit dan niets anders op dan de PC te resetten. Echter als ik dit doe krijg ik, voordat ik Windows bereik, een bericht dat ik op Ctrl, Alt, Delete moet drukken om verder te gaan. Als ik dit doe krijg ik een bericht dat er of een USB stick, of CD inzit waardoor hij niet kan opstarten. Dit is niet het geval.

Als ik de PC na een uurtje ongeveer weer opstart, doet hij het weer even.

Ik heb Windows 7 opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft het probleem niet verholpen.

Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sterk vermoeden dat men geen koelpasta ofwel de de CPU koeler niet goed werkt.

Als ik u was zou ik gewoon terug naar de winkel gaan want je hebt garantie.

Het kan ook zijn dat de videokaart driver niet goed is.

Misschien dit even doen zodat we beter kunnen zien:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.