Ga naar inhoud

Bottleneck


wo0dy

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

aangezien ik onlangs verhuisd ben, heb ik mijn oude pc van vroeger opnieuw geïnstalleerd in mijn appartement (wil geen te grote kosten maken). Nu valt me wel op dat die nogal traag is, vooral tijdens het surfen. Nu vermoed ik dat er ergens een bottleneck in mijn pc zit, aangezien ik hier vroeger (lees zo'n 6 jaar geleden) al wat aan gesleuteld heb. Nieuwe harde schijf toegevoegd, nieuw geheugen bijgeplaatst, ...

Ik heb in bijlage een rapportje van mijn hardware toegevoegd vanuit everest. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen om deze pc wat sneller te maken? Of vindt er iemand wat de bottleneck zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!!

[ATTACH]16465[/ATTACH]

Report.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo stegisoft,

ik heb mijn videokaart inderdaad geüpdated, maar het probleem is nog steeds hetzelfde, alhoewel ik volgens AMD de meest recente drivers heb.

Ik heb het gratis programma drivermax eens geïnstalleerd, en dit vertelt me wel dat een aantal drivers niet up to date zijn, waaronder deze van mijn videokaart, maar ook bv deze van VIA. Nu heb ik geprobeerd via drivermax deze drivers te downloaden, maar om één of andere reden wordt de pagina niet geladen. Is er een ander programma of een eenvoudige manier om mijn hardware van de meest recente updates te voorzien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hey stegisoft. Ik heb Tous les driver gebruikt, een aantal drivers geïnstalleerd, maar de pc is nog steeds vrij traag. Eens formatteren zou waarschijnlijk al veel helpen, maar ik heb toch maar besloten om een goedkope tweedehands desktop aan te schaffen. Op kapaza heb ik deze gevonden:

Packard Bell, Windows 7, Gebruiksklaar, Wifi, Computers, Oost Vlaanderen | Kapaza

Wat vinden jullie hiervan? Of weet er iemand nog interessante aanbiedingen (voor weinig geld dus) staan?

Laat ze gerust weten :)

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.