Ga naar inhoud

HP Notebook probleem


Liberate

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal

Ik zit met een groot probleem. Ik heb onlangs een laptop gekocht. Een HP Pavilion DV 9700 NoteBook PC met voorgeinstalleerde Vista op. Ik heb deze geformateerd en wil nu terug vista erop installeren service pack 2 en het lukt me niet. Hij zegt dat ik geen harde schijf heb. Nu heb ik één en ander gelezen hierover en heb begrepen dat het probleem zich situeert in de drivers. Ben dus naar de site gesurft en de drivers gedownload maar steeds zonder resultaat. Ik kom niet verder dan dit scherm (zie foto).

post-3568-1417704764,8521_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de recovery-partitie nog aanwezig is heb je de mogelijkheid om de laptop terug te brengen naar zijn fabrieksinstellingen...tokkel tijdens het (her)opstarten op de F10-toets en check of je een scherm krijgt ivm met aanwijzingen voor de recovery.

Wanneer je geen recovery-partitie meer hebt zou ik de ganse schijf wipen met DBAN (klik er op) en daarna Vista herinstalleren, maar dan heb je dus een originele installatieschijf nodig. Mogelijk kan je eentje lenen bij iemand in de vriendenkring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.