Ga naar inhoud

Asus start niet meer op


Koejns

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds enige tijd het probleem dat mijn asus (x51l) niet meer opstart. Op het moment dat ik hem wil opstarten krijg ik alleen dat het lampje van de slaapstand (zzz) aan gaat en dat mijn batterij oplaat.

Ik heb al geprobeerd hem te resetten door de batterij er uit te halen en de powerknop een minuut lang in te drukken maar dat had ook geen effect.

ik kan wel via een eSATA kabel mijn harde schijf leeg halen, maar dit lijkt mij toch echt een hardware probleem omdat ik niet eens in de Bios kan komen.

Is hier een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop is 5jaar oud, eigenlijk afgeschreven dus. Het vennetje draait en de harde schijf lijkt ook iets te doen. Het vennetje blijft iig draaien de hele tijd dat ik hem aan laat staan.

Voor de batterij alleen geldt het zelfde als voor de stekker alleen, geen verandering in het niet opstarten van de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.