Ga naar inhoud

All in one pc formateren


Gast DDAVID

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuw speeltje van Acer. All in on pc. Ik ben bang om hem te formatteren omdat ik niet zeker weet of mijn touch functies automatisch zullen blijven werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben dat niet onmiddelijk van plan. Formatteren dus. Maar ik heb geen gedacht van als ik hem zou formatteren hoe ik zoals ik all zei de touch mogelijkheden zou kunnen behouden. Ook zit er allerhande interessante software op van acer zelf maar ik denk die wel terug te kunnen vinden achteraf. Het is gewoon dat touch scherm waar ik me zorgen om maak

---------- Post toegevoegd om 18:31 ---------- Vorige post was om 18:22 ----------

Ik hoop dat ik het juist doe want ik kan op elk bericht zelf reageren maar onderaan staat ook reageren dus ik weet niet of ge men reactie kan lezen. Alvast bedankt

---------- Post toegevoegd om 18:32 ---------- Vorige post was om 18:31 ----------

Ja blijkbaar wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je all in one PC zal wel over een recovery beschikken, die dient om je PC terug naar fabrieksinstellingen te zetten.

Dus je Pc is dan in de toestand zoals de dag van aankoop.

Ook belet je er niks om nog een backup te maken met andere software, of die recovery op een ander extern medium te plaatsen.

Moest je pc niet goed meer werken kan je die backup terug zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag DDAVID,

Backup's maken is heel belangrijk, goed dat je die al gemaakt hebt.

Maak ook tussendoor een backup van je eigen persoonlijke bestanden zoals van muziek, foto's, film,...enz op een extern medium.

Moest je PC het ooit niet meer doen en je wil de PC terug naar fabrieksinstellingen zetten staan je bestanden op een veilige plaats geparkeerd.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.