Ga naar inhoud

Downloadgegevens


bernard

Aanbevolen berichten

Ik kan misschien mijn laptop verkopen , en dus vraag ik mij af hoe krijg ik het een beetje schoon .

Ik bedoel dus dat de mensen ,niet meer kunnen zien waar ik naar heb zitten kijken

Nu zie ik in browsergeschiedenis ook downloads verwijderen en formulieren ,

Wat gebeurt er als ikdeze ook aanvink , en dan laat verwijderen ?

Of is dit niet erg handig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de laptop terugbrengen naar zijn fabrieksinstellingen (een zogenaamde recovery) en nadien meermaals de lege schijfruimte overschrijven...dit kan je met het gratis programma Ccleaner : gereedschap --> harde schijf wisser --> alleen vrije ruimte --> complex overschrijven --> alle schijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je hem terugbrengt naar de fabrieksinstellingen is je laptop weer zoals op "dag 1" en vertrek je weer met een propere lei...alle persoonlijke gegevens zijn weg, alsook alle software die je installeerde.

Door het overschrijven van de lege ruimte voorkom je dat er nog wat teruggevonden worden.

Over welk merk en type hebben we het ?...je vindt deze gegevens op de achterzijde van het toestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.