Ga naar inhoud

cd tekst


Gast - Olivier -

Aanbevolen berichten

Gast - Olivier -

Wanneer ik zelf een cd brand & deze afspeel in mijn autocdspeler verschijnt er op de display "Track X". Waarbij X een getal is.

Welke software (freeware) kan ik gebruiken om titel & uitvoerder van het liedje te laten verschijnen op de display?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Burn4free ken ik niet, gebruik zelf NERO, weet dus niet of cd tekst mogelijk is bij jouw software.

Maar bij de meeste brandsoftware kan je in het venster waar je de tracks in plaatst om te branden op de track klikken en de naam aanpassen.

Ook kan het zijn dat het enkel lukt als je MP3 brand.

Ook moet je brander cd tekst ondersteunen dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik voor het branden van audio-cd's of MP3 cd's CDburnerXP (Freeware)

Als je de optie 'cdtekst branden' aanklikt dan brandt CDburnerXP ook de CD tekst.

Voor MP3 cd's, als je autoradio die ondersteunt, is dat meestal geen probleem.

Voor een audio-cd moet je autoradio de functie CD tekst ondersteunen. (Is meestal ook zo voor de nieuwste modellen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast - Olivier -

Ik heb 2 cd's gemaakt, 1 via Burn4free & 1 via CDBurnerXP. De Burn4free-CD laat geen cdtekst zien in de auto, de CDBurnerXP-CD wel. In het vervolg brand ik m'n cd's dus met CDBurnerXP. Bedankt voor jullie hulp, ik markeer dit onderwerp als opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.