Ga naar inhoud

resetten printer


dimitri11

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik vroeg me af of het mogelijk is om mijn HP deskjet 5550 (gewone kleureninkjetprinter) te resetten. Ik heb deze printer al een aantal jaren en heeft steeds goed gewerkt. Nu gaat het echter wat minder (soms drukt ie maar een kwart van een pagina af en stopt ie zonder reden, meerdere vellen tegelijkertijd gebruiken, e.a. kleine maar irriterende 'defecten'). Ik heb vernomen dat fabricanten hun apparaten uitrusten met chips die deze storingen veroorzaken. Maar als je deze chips gaat resetten, zou je printer terug als nieuw moeten functioneren. Nu weet ik echter niet hoe dat moet gebeuren. Iedereen die me hierbij zou kunnen helpen en me vertellen wat er stapsgewijs zou moeten gebeuren, zou ik dan ook heel dankbaar zijn.

Voor meer info over mijn printer: Handleidingen - HP Deskjet 5550 kleureninkjetprinter - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nu gaat het echter wat minder (soms drukt ie maar een kwart van een pagina af en stopt ie zonder reden, meerdere vellen tegelijkertijd gebruiken, e.a. kleine maar irriterende 'defecten').

Neen das nog niet gebeurd, maar er is eigenlijk niks mis met de kwaliteit van het printen zelf. Ik wil gewoon te weten te komen hoe je zo'n ding kan resetten...Toch bedankt voor je reactie!

Een reiniging kan toch al helpen.

En wat zijn de andere kleine maar irriterende defecten?

Als er slijtage mee gemoeid is kan je niet veel verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al aangaf in mijn originele post is dat onder meer; soms niet helemaal uitvoeren van een opdracht, een pagina overslaan, meerdere pagina's tegelijkertijd door de feeder, knipperende lichtjes.

Ik ben op zoek naar een oplossing die me toelaat om de interne counter van het apparaat te resetten. Om het duidelijker te maken hier is een link: Reset Counter - All Printers

Een reiniging kan toch al helpen.

En wat zijn de andere kleine maar irriterende defecten?

Als er slijtage mee gemoeid is kan je niet veel verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag dimitri11,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.