Ga naar inhoud

Video kaart valt uit


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, Telkens als ik een game speel krijg ik een paar keer per dag dat mijn video kaart niet meer werkt. De game valt uit en dit wordt opgelost na enkele seconde, Maar is het dat mijn video kaart de game niet aan kan of is er iets mis mee?

Ik heb de nieuwste driver er op en het is een NVIDIA GeForce GT430

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PC staat zowat de hele dag op en als ik er op zit is het meestal gamen of video editing, dit zijn beide redelijk zwaar.

Hij word vanbinnen om de 2maanden schoongemaakt

Is het misschien schadelijk als de temperatuur gemiddel 70graden ofso is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.