Ga naar inhoud

externe harde schijf start ni mee op


pruts54

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja dat werkt uiteraard maar, ik maak ni graag fouten, als er plaats was stak ik ze er mee in, ik kan ze er natuurlijk opleggen en een gat boren voor aansluitingen maar da is amateurwerk.

het verschil tussen usb 0.1 en 0.2 zijn dat de drivers of komt er meer bij zien, ik vind da wel raar vooraan usb 0.2 en achteraan usb 0.1 ik heb wel een kastje ergens liggen met 5x usb 0.2 ik zou dat kunne aansluiten mor dan zit ik aan de voorkant me die stomme draad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@peterv1982

@WaWa

zeg mane ik heb nog 2 fireware aansluitingen, heb efkes gegoegeld en daar spreken ze dat die ook intresant zijn voor externe schijven kan ik ongestraft de usb kabel van de externe vervangen door fireware ( als die te vinden is natuurlijk ) of een tusenstuk usb naar fireware

Link naar reactie
Delen op andere sites

@peterv1982

peter tis opgelost en heel onozel, ik wil nog es ne dvd afspelen en de pc bevriest, daarna krijg ik de melding dat de oorzaak bij virusscaner ligt ga de naam ni noemen wil geen ambras.

heb die er afgegooid en die van windows zelf er opgezet, en nu is het probleem met de externe harde schijf ook weg.

wat de usb0.2 betreft mijn mediacenter heeft wel degelijk usb 0.2 heb met i-pro gebeld drivers gekregen maar hij weigerd blijkt dat het led descfront stuk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.