Ga naar inhoud

externe harde schijf start ni mee op


pruts54

Aanbevolen berichten

vorige week een oude interne harde schijf omgebouwd naar externe geformateerd, zelfs nadien video bestanden er opgezet en afgespeeld alles werkt.

maar als ik de pc afsluit en trug opzet is mijn externe harde schijf ni te zien, dan trek ik efkes de kabel uit en trug er in en hij staat er op

ben ik iets vergeten in te stelen of is dit normaal

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

als u bedoeld afzeten met een schakelaar ja, dat van bios, ik vermoede al zoiets, maar ik ben 58 mor tot mijn 14 nor school geweest van da engels heb ik bang om iets verkeerd te doen in bios raak ik maar wa dan wat moet ik jiust zoeken in het engels en wat moet ik aanduiden in elk geval ik zit al in de goede richting, oja ik heb windows mediacenter en er staat nu servipak 3 op

Link naar reactie
Delen op andere sites

met windows mediacenter heb ik geen ervaring, dus ik weet niet goed hoe het juist werkt

het hangt spijtig genoeg wat van bios versie (moederbord dus) tot bios versie af

normaal is er ergens een optie om usb apparatuur die een externe hd bevat direct op te starten als harde schijf

weet je toevallig je moederbord of bios versie? dan wil ik het gerust eens opzoeken voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.