Ga naar inhoud

vermoedens dat iemand "meeleest" en boodschappen stuurt


Aanbevolen berichten

zo simpel is het niet! Dat zal ik pas tegen volgende maand kunnen zeggen, of ik onderwijl nog gekke dingen heb opgemerkt. Ook zou het kunnen dat hetgene hier getypt wordt evengoed wordt meegelezen, en dat er dus gewoon bewust geen boodschappen meer worden verstuurd en dat ik bijgevolg daarom geen booschappen meer krijg.. Dat zal ik dus vast nooit weten. Wat me in ieder geval zou verwonderen, is dat een computer op de een of andere manier in staat zou zijn om betekenisverlening te begrijpen, of vrij zou kunnen associëren -wat kennelijk zo leek-.

Nu, laten we ervan uitgaan dat het opgelost is!

Ik ben je alvast een bedankje verschuldigd voor alle hulp die ik hier gekregen heb. Bij deze: vele dank! Als je ooit een psychologe kan gebruiken, je weet me op het net te vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Als na verloop van tijd blijkt dat het toch niet opgelost is, kan je de vraag zelf heropenen met een klik op de knop +Markeer als niet opgelost of je stuurt me een persoonlijk berichtje met de link naar deze discussie en ik heropen hem dan wel voor jou.

Je kan ook een nieuwe discussie starten als je wil.

Nog veel computerplezier :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.