Ga naar inhoud

Voorkeuren in explorer-vensters


EYES-T

Aanbevolen berichten

Hoi,

Misschien een beginnersvraagje maar ik heb gezocht naar het antwoord in de help-files en niks gevonden :

Ik zie een lijst met mappen en bestanden het liefst met de beeld-specificatie "details".

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat dit steeds het geval is, welke map ik ook open.

Graag zag ik ook altijd de bestandsextensie vermeld.

Waar kan ik die instellingen aanpassen ?

Alvast bedankt voor de reacties en een goei weekend ! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je verkenner ga je in de rechterbovenhoek naar de plaats zoals aangegeven in de afbeelding, klik op het pijltje.

In het menu kies je dan details.

post-23245-1417704779,9525_thumb.png

Om de bestandsextensies te zien klik je op organiseren.

Dan op map en zoekopties.

Ga dan naar het tabblad weergave.

Verwijder het vinkje bij "extensies voor bekende bestandstypen verbergen".

Klik op toepassen en ok.

post-23245-1417704779,9759_thumb.png

aangepast door clarkie
toevoeging laatste regel
Link naar reactie
Delen op andere sites

In je verkenner ga je in de rechterbovenhoek naar de plaats zoals aangegeven in de afbeelding, klik op het pijltje.

In het menu kies je dan details.

16715d1330111606-voorkeuren-explorer-vensters-details.png

Een extra aanvulling van mij. Als je wenst dat de detailweergave wordt onthouden en wordt toepast op al je mappen moet je nog een extra stap doen.

Doe eerst de stap zoals in de rode pijl hierboven staat. Om nu die weergave te "onthouden" voor alle mappen doe je het volgende:

- zorg natuurlijk dat de verkenner openstaat en dat de weergave op "Details" staat (zie rode pijl hierboven)

- druk op de Alt toets. Er verschijnt een menu. Ga naar het menu Extra en kies Mapopties...

Ga naar het tabje Weergave en klik op de knop Op mappen toepassen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.