Ga naar inhoud

Thuisnetwerk kan niet ( meer ) ingesteld worden - Kan Netwerkpad niet vinden


Ceulle

Aanbevolen berichten

Op de ene computer windows XP , op de laptop Windows 7 .

Thuisnetwerk geinstaleerd zoals voorgeschreven , enkele weken ging alles goed .

Dan waren de computers en printer niet meer zichtbaar voor elkaar .

Soms wel , bij Netwerk -apparaat zoeken / toevoegen , in de windows 7 computer , was de andere computer wel zichtbaar maar kon er geen verbinding mee gemaakt worden .fout -Kan netwerkpad niet vinden .

Heb D link router en Bitdefender antivirus programma .Bitdefender zegt dat beide computers toegang hebben en het probleem bij andere hardware ligt ( router )

Deze geeft echter ook geen problemen voor zover ik kan zien .Heb hem ook al enkele keren" hard" gereset .

Ben al weken aan't kijken op forums en al vanalles geprobeerd.

Kan iemand mij helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb dit nu gedaan en ... het is erger geworden.Als ik nu op de laptop met windows 7 , op netwerk klik , krijg ik niets meer te zien , voorheen zag ik nog mijn laptop in het netwerk staan .Hoe kan ik dit terug ongedaan maken op de andere computer?Systeemherstel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het volgende eens doen op de XP ?

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.