Ga naar inhoud

internet security(virus)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

En bekijk dan eens of je nog Trojaanmeldingen krijgt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zojuist van agv volgende melding opnieuw gekregen

C\system volume information\restore{BCC7BE4A-8A35-4075-8195-452EB234E5F}RD343 \A0048655.DLL

Dat is een identieke melding als in bericht 21 ? Indien je de zaken uit bericht 22 correct hebt uitgevoerd, zou alles moeten verwijderd zijn en zeker ook dit bestand uit je herstelpunten.

Herhaal anders de opdracht uit dat bericht nog eens ... en kijk dan daarna via de zoekfunctie of via de volledige root hierboven of A0048655.DLL nog op de PC staat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Kape sorry het is een ander nummer

C\system volume information\restore{BCC7BE4A-8A35-4075-8195-452CB234E5F\RP1\A0000036.dll

A0048655.DLL vind ik niet via zoeken wat bedoelje met volledige root

gisteren nog 11 infecties vann deze torjan in C\windows\system32 om 19 uur

groetjes cha cha

ik heb opnieuw bericht 22 juist uitgevoerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de volledige root bedoel ik dat je gewoon het rijtje afloopt : C -> System Volume Information-> Restore + nummer -> RP1 en daar kijken of A0048655.DLL nog bestaat.

Als je bericht 22 opnieuw hebt uitgevoerd, zou je nu weer geen meldingen meer mogen krijgen van Trojaantjes. Klopt dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede middag

1 ik heb gisternamiddag alles gedaan uit bericht 22

2 de 1ste scanner om 18 uur heet 2 u geduurd hij had er 4 gevonden trojan downloader agent2.aysm

3 alles opnieuw gedaan ook cc cleaner en malware

4 om 22 uur was alles ok

5 tekst bericht system volume information restore

{BCC7BE4A-8A35-4075-8195-452CB2343E5F}

groetjes

Chacha

ik laat je iets weten na de scan deze avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.