Ga naar inhoud

32-bit programma op 64-bit?


Vale46

Aanbevolen berichten

Beste Lezer,

Een van deze dagen krijg ik mijn nieuwe laptop thuis, Win7 64bit i7.Nu heb ik een scanner die op 32bit werkt, of het stuurprogramma alleszins. Mijn pa heeft deze scanner al proberen installeren op zijn win7 64 bit, maar dat werkte niet. Steeds foutmeldingen en de oorzaak was het gevecht tussen 32-64bit.

Nu was mijn vraag of er een mogelijkheid is dit toch voor elkaar te krijgen? Ik vind het zo zonde iets dat perfect werkt langs het raam naar buiten te gooien... :thumpdown:

Zelf had ik gedacht aan een soort programma dat een virtuele 32bit-pc op mijn 64-bit simuleert. Net zoals sommige mensen Linux binnen Windows draaien. Maar ik heb geen idee of zoiets bestaat voor Windows binnen Windows :hmmmm:

BTW: de site van Canon bied geen 64-bit drivers aan voor dit model, anders zou het makkelijk geweest zijn ;-)

Groetjes,

Glenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem bij mijn pa toen in compatibiliteitsmodus gezet (xp) maar hij gaf nog steeds foutmeldingen.

-Canon CanoScan Lide 35

-F916900

Ik heb zelf ook iets gevonden:http://www.sevenforums.com/drivers/61060-canoscan-lide-35-windows-7-64bit-driver.html

Maar ik zie niet echt in hoe het zou kunnen werken?

Ik ga het morgen eens proberen, als er iets niet werkt hoor je me terug! :)

aangepast door Vale46
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.