Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vastloper in IE7


Aanbevolen berichten

Het gebeurd vaak dat IE7 vast loopt voornamelijk dat er nog een eigen gemaakte map openstaat zoals tools of een ander map van windows zelf. De IE7 sluit niet meer af en krijg daarop nog een foutmelding. :hmmmm2: Erg vervelend en sluiten met ctrl+alt+delete heeft ook geen zin IE7 zit zovast als gewapende beton.:viking:

Zou daar iets aan te doen. Volgens mijn een bug in Vista vroeger in XP Home kwam dit niet voor in IE7.:)

post-2413-1417703728,9638_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed voor jou : want je werkt niet met Norton :laugh: Pech voor de foutmelding : want dat is er eentje dat typisch is voor Norton ... en dan zijn we dus geen stap verder.

Ik denk dat we wel een stap verder zitten, toevallig met mijn zus haar pc die heeft net het zelfde probleem. Zodus Vista kan wel eens de oorzaak zelf zijn ?? Maar waarschijnlijk zullen we er niets aan kunnen doen. Of een overzet doen naar Mozilla, maar wacht nog even tot versie 3 uitkomt.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kalalumba,

versie 2 van mozilla firefox is ook al een goede browser hoor :)
Kan dit alleen maar beamen. Als ik jou was zou ik zeker niet wachten op de nieuwe versie. IE7 overboord en FF 2 aan boord, dat is pas échte vooruitgang :laugh: ... maar het is uiteraard jouw keuze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kalalumba,

Kan dit alleen maar beamen. Als ik jou was zou ik zeker niet wachten op de nieuwe versie. IE7 overboord en FF 2 aan boord, dat is pas échte vooruitgang :laugh: ... maar het is uiteraard jouw keuze.

Ik bedoel niet wachten op een nieuw versie van IE7, maar wel op firefox 3.:)

Maar inderdaad Firefox 2 is ook goed wat jullie mijn aanraden, en zullen deze stap zeker doen en IE7 mag mijn part naar de eeuwige jachtvelden.

Wanneer gaat MS eens dergelijk en goed spul op de markt brengen.:confused::confused::confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.