Ga naar inhoud

Trage downloads


Goos092

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

ik heb een probleem met mijn downloadsnelheid.

Als ik een game moet patchen, of een of ander programma downloaden, zit ik vaak slechts aan snelheden van 250 kb/s. Ik heb dit echt al een hele tijd, maar vraag me nu toch eens af of dit niet veel hoger moet. Wij hebben Belgacom ADSL, en ik ben draadloos verbonden met onze router. Ik zou denk ik toch ongeveer iets van 2MB/s moeten hebben niet..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders hebben mij laten weten dat wij normaal gezien nu op 'het middenste' tarief zitten. Ik probeer dit hier te bevestigen maar er zijn problemen met de e-services van Belgacom. Op welke manier dan ook, 250 kb/s lijkt me meer iets van tien jaar geleden.

---------- Post toegevoegd om 14:07 ---------- Vorige post was om 13:59 ----------

Update: Op de laptop die beneden staat (ook draadloos verbonden) is er een resultaat op speedtest.net van: 23ms ping, 3.93 Mb/s download. Nu test ik het hier opnieuw op deze laptop, en staat er 6Mb/s. Gisteren was dit 250kb/s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de snelheden van het downloaden hangen af van bepaalde factoren:

de internetformule die je gebruikt

de drukte op het net

en van welke server je download

dus het hangt van deze 3 factoren (en misschien nog een paar bijfactoren) af of je snel of traag download.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.