Ga naar inhoud

Vastlopen van pagina's


Talitha

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de oude FF reeds weggedaan en de nieuwe geinstalleerd, maar het programma bleef steeds hangen en het kostte me moeite om weer 'online' te komen.... De vertaalmachine van Google slaat ook nog steeds op hol!

Het probleem deed zich ook voor in mijn oude FF: als ik iets probeerde te vertalen via een van mijn favoriete blogjes sloeg de pagina op hol (althans dat maak ik ervan... ) De pagina herhaalt zich naar beneden toe telkens weer, net zoals een spiegel bijvoorbeeld wordt weerspiegeld in een andere spiegel, heel vreemd...

Mijn bladwijzers kwamen trouwens gewoon weer tevoorschijn in het nieuwe programma!

Nog even een andere vraag: er zouden op 8 maart wereldwijd talloze computers worden afgesloten omdat ze via een criminele server zouden opereren... Hoe kan ik erachter komen dat ik morgen niet word afgesloten? :dong:

aangepast door Talitha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de goeie tip! Mijn computer lijkt niet te zijn besmet... xD

Nog even wat anders: ik heb een van die rare grijze logjes die ik steeds krijg kunnen kopieren, misschien is dat een aanwijzing naar het probleem waardoor FF steeds blijft hangen??

>>Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: resource://gre/modules/XPCOMUtils.jsm:331 <<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschillende websites.
Het lijkt er sterk op dat dit toch een script van Firefox is, dat niet perfect werkt. Misschien Firefox helemaal verwijderen (heb je al gedaan, weet ik). Dan een alternatieve browser (niet Internet Explorer, maar Chrome o.i.d.) downloaden en daarmee bekijken of je gelijkaardige fenomenen krijgt. Is dit niet het geval dan zitten de problemen zeker bij je FF. Dan eerst alles cleanen met CCleaner bvb ... en dan pas een verse FF downloaden en installeren. En dan wordt het weer uitkijken wat dat zegt ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat het een FF probleem was. Ik heb geen problemen met Chrome maar ik werk toch liever met FF... Ik heb vandaag trouwens nog even gekeken bij de add-ones en heb de "delicious" toolbar inclusief alle icons verwijderd: ik keek er toch nauwelijks meer naar om. Tot mijn grote verrassing merkte ik dat de pagina's helemaal niet meer bleven hangen, mijn PC piept ook niet meer...:embarassed: Ook het typen gaat niet meer zo zwaar. FF startte na die kleine verandering ook weer probleemloos op, zelfs mijn verbinding is er beter op geworden... Maar het kan natuurlijk ook best zijn dat ik vandaag een goeie ontvangst heb, dus ik wacht nog even af. Mocht het nodig zijn om FF alsnog te herinstalleren dan zal ik de volgende keer eerst even scannen. Niet aan gedacht, al doende leert men...! Nogmaals hartelijk dank voor alle hulp en advies. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.