Ga naar inhoud

Itunes


Aniek

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb daarstraks mijn pc moeten herinstalleren, ik kreeg een virus aanval, waarschuwingen bleven komen, ik heb dan maar gewoon alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd naar standaardinstellingen.

nu stak ik net pijn ipod in, en nu wil itunes opnieuw synchroniseren, maar mijn muziek is weg.

is er een mogelijkheid om muziek van ipod naar itunes over te zetten???

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een volledige herinstallatie van Windows gedaan en ben je de muziek vanop je pc kwijt??

Gaat het over muziek die je via itunes aangekocht hebt?

De inhoud uit de iTunes Store en App Store op uw iOS-apparaat wordt mogelijk niet automatisch overgezet naar uw computer. U kunt de optie Zet aankopen over in iTunes gebruiken om te verzekeren dat alle inhoud uit de iTunes Store en App Store wordt overgezet naar uw iTunes-bibliotheek. Ontdek hier meer over het overzetten van aangeschaft materiaal.

Gaat het over eigen muziek op je ipod die niet meer op je PC staat schakel dan de synchronisatie uit, zie onderstaande links.

Plaats de muziek dan handmatig op je PC.

Zorg dat je de muziek ook terug in itunes hebt en zet dan als je zelf wil de synchronisatie terug aan.

Automatisch synchroniseren van iPhone met iTunes voorkomen - iPhoneclub.nl

Muziek synchroniseren met de iPod of iPhone

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Aniek,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog niet opgelost. zo ver ik heb begrepen wil je dat ik handmatig synchroniseer, maar dat gaat toch niet lukken

aangezien dat synchroniseren betekend: alles van bibliotheek naar ipod over zetten, en mijn bibliotheek is leeg nu.

ik wil van ipod naar itunes overzetten.

Ik kan ook de muziek niet vinden in verwisselbare media, het zijn verborgen mappen of zoiets (heb ik ergens gelezen).

maar heb geen idee hoe ik ze zichtbaar moet maken.

ja ik ben alle muziek op mijn pc kwijt, nee de muziek is niet aangekocht via itunes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat eerste gaat niet, want ik heb een ipod touch.

dat 2de kan wel lukken, maar ik vind het tabblad samenvatting niet. als ik het menu onder de ipod open klik zie ik alleen maar: muziek, films, tvprogramma's, 25meest afgespeelde,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de iPod klaar te maken als transportmiddel, start je iTunes op en sluit je je iPod aan. Normaal verschijnt hij nu in de linkerkolom van iTunes onder de hoofding APPARATEN. Klik erop en zorg dat het tabblad SAMENVATTING geopend is.

Je zou itunes moeten opstarten en dan je ipod aansluiten.

Dan komt je ipod in de linkerkolom onder apparaten te staan, klik daar op, dan zou je het tabblad moeten zien, misschien rechtsklikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ik dus gedaan, het is niet te zien, zowel links als rechts klikken niet... het werkt mss niet bij een ipod touch

---------- Post toegevoegd om 01:55 ---------- Vorige post was om 01:53 ----------

wacht, ik heb wat gevonden

>> gewoon bij ipod overzicht aan de rechterkant staat ook een menu opties maar het verschilt een beetje, er staat:

itunes openen bij aansluiten ipod (niet beschikbaar, staat in het lichtgrijs)

met deze ipod muziek synchroniseren via wifi

alleen aangekruiste nummer synchroniseren (niet beschikbaar, staat in het lichtgrijs)

nummers met hoge bitsnelheid omzetten

muziek en video's handmatig beheren

universele toegang configureren

van externe schijf staar er niks, heb muziek en video's handmatig configureren aangekruisd en stappen gevolgd, maar het gaat zo niet

aangepast door Aniek
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.