Ga naar inhoud

XP SP3 x86 automatische updates


IE8

Aanbevolen berichten

Ik ontvang 6 automatische updates (KB 979909, KB 982168, KB 2656352, KB 2572073, KB 2633880, KB 2518864). Nadat die geïnstalleerd zijn krijg ik steeds opnieuw weer dezelfde updates, dit duurt nu al meer dan een week. Omdat ze allemaal betrekking hebben op Microsoft.NET Framework heb ik dit zelfs verwijderd, maar niets helpt, zelfs het verwijderde programma moet geüpdated worden. Heeft iemand al hetzelfde voorgehad en daar een oplossing voor gevonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kurtt,

ontzettend bedankt voor deze snelle en blijkbaar accurate oplossing!

De hele procedure nam enige tijd in beslag (downloaden dotnetfx_cleanup_tool, installeren en uitvoeren, Ccleaner uitvoeren, register opschonen, .NET Framework 4 opnieuw installeren, 5 nieuwe beveiligingsupdates voor .Net Framework 4 downladen en installeren, met tussenin herhaaldelijk opnieuw opstarten) maar dit betekent niets in vergelijking met wat ik gedurende de voorbije week allemaal uitgevoerd heb.

Eindelijk verschijnt het - stilaan verwenste - gele schildje met uit te voeren belangrijke updates niet meer.

Héél erg bedankt voor jouw hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.