Ga naar inhoud

Programma's kunnen geen internet verkrijgen?


Koekert

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb nu bijna een klein jaartje mijn HP Pavillion DV6 (Laptop).

Alles was perfect tot aan 3 dagen geleden, ineens kan bijna geen programma's mijn internet meer ontvangen? Ik heb vanalles geprobeerd en lopen zoeken op het internet en niks heeft tot nu toe geholpen.

Ik speel bijvoorbeeld een spel dat Special Force heet, en het werkte altijd top maar als ik nu het spel start blijft hij vast zitten bij Connecting (GameGuard). Zelfde heb ik met Sopcast voor voetbal te kijken, hij kan nietmeer inloggen en geeft 'Cannot access Sopcast service...' ook dit werkte hiervoor perfect. Ik had ook met iTunes Store last dat ook niet kon verbinden en als ik bij GMail een bestand wil toevoegen krijg ik: 'Bijlage is mislukt. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een proxy of firewall. '

Ik heb een tijdje terug ook wat VPN's gedownload omdat ik op een paar sites een Nederlandse IP nodig had (ben een Nederlander maar woon in België), maar die heb ik allemaal gedeinstaleerd.

Ik heb niet echt een anti-virus maar heb iets speciaal van mijn provider dat noemt 'Telenet Security Pack', ik kan ermee scannen en alles maar er is niet echt een knop om het uit te zetten en ook nergens kun je het deinstalleren maar liever doe ik dat ook niet omdat er extra kosten aan het abonnement zit voor dat en het werkt al vanaf het begin perfect.

Ik zou heel erg dankbaar zijn als iemand (eindelijk) een solutie heeft!

mvg,

Koekert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet dan eens een herstelpunt terug van voor je probleem begon.

Hoe je dat doet lees je hier. (klik erop)

Bedankt voor je reactie, ik denk niet dat ik ooit eerder een herstelpunt heb gemaakt, maar gaan dan niet je bestanden verloren die je daarna hebt gemaakt? (Word files, etc?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, al je persoonlijke bestanden blijven aanwezig.

Wel als je een programma (software) hebt geïnstalleerd na die datum ben je kwijt.

Die zal je eventueel moeten herinstalleren.

Oké, bedankt. Ik zal zometeen even kijken of ik een eerdere herstelpunt ooit heb aangemaakt maar naar mijn weten niet, of doet hij dat automatisch?

---------- Post toegevoegd om 12:56 ---------- Vorige post was om 12:49 ----------

Ik heb het gevonden, de vroegste in de lijst dateert van 13/03/2012 wat volgens mij nét voor de problemen is of misschien toch erna :/

Foto over wat ik zie;

15z5va1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt driemaal een installatie gedaan met beschrijving driver scanner.

Heb je naar nieuwere drivers gezocht, en waarom?

Is toen het probleem begonnen?

Neem dan het herstelpunt van 13/03/12

Ik heb Uniblue Powersuite en die heeft een aantal keer gezocht naar verouderde drivers en had toen wat gevonden (ik denk ook inderdaad 3x) en dan heeft hij nieuwe drivers geinstalleerd. Ik neem aan dat je pc opnieuw opstart met herstelpunt (wat logisch lijkt) dus ik wacht even tot het rust is bij Ajax. (over 5min)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het een beetje door wat de fout is maar ik weet niet hoe ik dit kan oplossen...

Alles werkt perfect maar zodra ik het spel 'Special Force' opstart stopt hij bij het laden en gaat het programma op Reageert Niet, normaal was er nooit wat aan de hand maar heb dit sinds het laatste update van het spel. Ik heb ook al customer support gecontacteerd daar maar het enige wat hun zeggen is schakel je anti-virus uit, ruim je virussen op en installeer het spel opnieuw (het laatste heb ik al ongeveer 4x gedaan).

Maar wat ik heb opgemerkt is als ik het spel heb opgestart en ik beëindig het omdat het vastloopt begin de problemen, dan gaan andere programma's ook niet werken, ook is het proces van mijn spel nogsteeds bezig (specialforce.exe) maar kun je die niet beëindigen.

Weet iemand hier een oplossing op? Ik wil juist heel graag terug op Special Force kunnen spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beveiliging telenet security pack houd een antivirus en firewall in.Misschien blokkeert de firewall de toepassing gameguard?

Ook vind ik onderstaande tekst terug, waarin vermeld staat dat er conflicten kunnen optreden met antivirussoftware. Ben je in de mogelijkheid om handmatig een update te doen van je antiviruspakket?

Schakel als test eens je beveiliging even uit ( afwisselend je antivirus en firewall)en probeer dan of het spel wel werkt.

post-23245-1417704819,6851_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.