Ga naar inhoud

Programma's kunnen geen internet verkrijgen?


Koekert

Aanbevolen berichten

De beveiliging telenet security pack houd een antivirus en firewall in.Misschien blokkeert de firewall de toepassing gameguard?

Ook vind ik onderstaande tekst terug, waarin vermeld staat dat er conflicten kunnen optreden met antivirussoftware. Ben je in de mogelijkheid om handmatig een update te doen van je antiviruspakket?

Schakel als test eens je beveiliging even uit ( afwisselend je antivirus en firewall)en probeer dan of het spel wel werkt.

[ATTACH=CONFIG]17218[/ATTACH]

Bedankt voor het opzoeken en helpen, ik heb op Telenet Security Pack gezocht naar updates en er staat dat hij geupdate is.

Ik vindt niet hoe ik mijn Telenet Security Pack zou kunnen uitschakelen, maar ik zal zo eerst proberen zonder firewall.

Alleen ik ben bang dat het toch niet aan GameGuard licht want de eerste keer dat ik het spel start gaat hij 'voorbij' GameGuard en gaat hij 'not responding' bij het zwarte scherm, en als ik dan meteen daarna nog is probeer op te starten stop hij wél bij GameGuard en blijft hij laden bij 'Connecting' zoals ik ook bij andere programma's dan niet kan verbinden. Als ik mijn computer opnieuw opstart begin ik weer opnieuw dat hij wel door GameGuard komt maar vast loopt bij het zwarte scherm.

Ik zal nu kijken of ik firewall even kan uitschakelen.

---------- Post toegevoegd om 14:59 ---------- Vorige post was om 14:55 ----------

Heb net firewall gezet op 'Alles toestaan' en toen ging Telenet Security Pack ook gelijk een melding geven van uw computer is niet beveiligd. Maar het maakte geen verschil, hij liep weer vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dag Koekert,

Heb je toch een oplossing voor je probleem gevonden?

Goeiedag,

jammer genoeg niet, je hebt het spel in verschillende landen; eentje voor Europa (Soldier Front) en eentje in Mexico (Special Force).

Nu had ik het probleem met Special Force en alles ging nog goed met Soldier Front, maar na de nieuwe update van Soldier Front werkt het ook daar niet (precies zelfde probleem als met Special Force) nu heb ik daar contact opgenomen van Soldier Front, daar zijn ze iets meer hulpzaam en hebben ze me gevraagd mijn dxdiag.txt te verzenden (daar staat allemaal info van dingen in).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.