Ga naar inhoud

beeldscherm en muiscursor volgen de muisbewegingen niet


walter a

Aanbevolen berichten

[ATTACH]17510[/ATTACH]

Hallo, het was een hele boterham, maar ik heb het uitgevoerd 'naar best vermogen'. Ik heb norton antivirtus zonder probleem kunnen uitschakelen maar het door combofix eveneens vermelde "Microsoft Security Essentials kon ik niet terugvinden en dus ook niet uitschakelen.0 In bijlage vind je het logbestand ('kladblok'), waarvan ik hoop dat je het kan lezen.

Het probleem is ondertussen ongewijzigd gebleven !

Bedankt voor je steeds zo vlugge reactie!PS. : moest je de bijlage niet kunnen lezen, mag ik ze dan gewoon in de tekst van mijn reactie bijplakken ? (het is wel 14 blz lang hoor)

Walter A

12 03 26 ComboFix 12.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

AtJob::

Firefox::

FF - ProfilePath - c:\documents and settings\Gebruiker\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\tdqm1tcs.default\

FF - prefs.js: browser.search.defaulturl -

FF - prefs.js: browser.search.selectedEngine -

FF - prefs.js: keyword.URL -

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb de bovenstaande tekst opgeslagen in een kladbloktekst en die opgeslagen op mijn bureaublad. MAAR nu rijzen 3 problemen:

1. ik weet niet hoe ik die tekst CFScript.txt moet slepen in ComboFix.exe;

2. bij een poging om met de rechtermuis, op het bureaublad de tekst te verslepen kreeg ik een waarschuwing van norton dat er een Trojaans paard was verwijderd; toen ik meer details vroeg aan norton, bleek ComboFix.exe te zijn verwijderd!!

3. Ik heb dan opnieuw geprobeerd om ComboFix.exe te installeren; daarbij sluit ik norton tijdelijk, maar hoe ik microsoft Security Essentials moet afsluiten - en dat vraagt ComboFix.exe steds, gevolgd door een biepje, want verder werken gebeurt op eigen risico - weet ik nog steeds niet.

Ik ben, ondanks jullie gewaardeerde hulp nog steeds niets verder geraakt. Kan ik niet beter naar de PC-dokter stappen?

Walter a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die Norton op CD-rom, via download en met een officiële productkey ? Dan zou je die (tijdelijk) volledig kunnen verwijderen en later opnieuw installeren (zodat hij niet meer in de weg van Combofix komt zitten - wat trouwens een "fout" van Norton is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die Norton op CD-rom, via download en met een officiële productkey ? Dan zou je die (tijdelijk) volledig kunnen verwijderen en later opnieuw installeren (zodat hij niet meer in de weg van Combofix komt zitten - wat trouwens een "fout" van Norton is).

Ik heb die CD rom wel nog, met die productkey. Maar hoe kan ik dan dat kladblokbestand naar het ComboFix.exe-bestand slepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien Norton telkens Combofix gaat verwijderen (wat een fout van Norton is, want Combofix is een betrouwbaar maar dus onbekend programma voor de Symantec-boys), is er maar één oplossing en dat is Norton compleet van de PC gooien. Dan Combofix downloaden en alles uitvoeren en daarna (als alles opgeruimd is) Norton terug installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem is opgelost, maar bleek uiteindelijk niet in de lijn te liggen zoals wij allemaalt dachten: er was een fout in het beeldscherm; aangezien ik nog in de garantieperiode viel, heb ik een nieuw scherm ontvangen en is het probleem opgelost. Ik heb het bericht dus niet als "Markeer als OPGELOST" gepost, maar met deze reactie afgesloten.

Toch wens ik jullie hartelijk te bedanken voor de vele, maar vooral supersnelle reacties die ik mocht ontvangen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.