Ga naar inhoud

leeg bureaublad


raam

Aanbevolen berichten

Dit is gelukt. Emergency kit heeft de computer gescand en het volgende logje gegeven:

Emsisoft Emergency Kit - Versie 1.0

Laatste Update: 21-3-2012 22:10:42

Scaninstellingen:

Scantype: Diepe Scan

Objecten: Geheugen, Sporen, Cookies, C:\

Scan archieven: Aan

Heuristieken: Uit

ADS Scan: Aan

Scan gestart: 21-3-2012 22:11:08

Key: HKEY_CURRENT_USER\software\imesh Ontdekt: Trace.Registry.IMesh!A2

Value: HKEY_CURRENT_USER\Software\iMesh --> LastOpenFileDir Ontdekt: Trace.Registry.iMesh!A2

Key: HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\menuorder\start menu\programs\imesh Ontdekt: Trace.Registry.IMesh!A2

Key: HKEY_CURRENT_USER\software\Freeze.com\ Ontdekt: Trace.Registry.Freeze!A2

C:\Documents and Settings\luca\Cookies\luca@bluestreak[1].txt Ontdekt: Trace.TrackingCookie.bluestreak!A2

Gescand

Bestanden: 173905

Sporen: 610296

Cookies: 1652

Processen: 36

Gevonden

Bestanden: 0

Sporen: 4

Cookies: 1

Processen: 0

Registersleutels: 0

Scan Geëindigd: 21-3-2012 23:42:30

Scantijd: 1:31:22

C:\Documents and Settings\luca\Cookies\luca@bluestreak[1].txt Verwijderd Trace.TrackingCookie.bluestreak!A2

Key: HKEY_CURRENT_USER\software\Freeze.com\ Verwijderd Trace.Registry.Freeze!A2

Key: HKEY_CURRENT_USER\software\imesh Verwijderd Trace.Registry.IMesh!A2

Value: HKEY_CURRENT_USER\Software\iMesh --> LastOpenFileDir Verwijderd Trace.Registry.IMesh!A2

Key: HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\menuorder\start menu\programs\imesh Verwijderd Trace.Registry.IMesh!A2

Verwijderd

Bestanden: 0

Sporen: 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Helaas is het weer niet gelukt, de scan wordt uitgevoerd maar nooit afgerond. Er wordt tijdens de scan aangegeven dat de scan 10 minuten kan duren en bij een erg vervuilde pc het dubbele. Nu heb ik hem meerdere keren geprobeerd te draaien soms 1,5 uur maar geen afronding. De scan kan je dan ook niet meer afsluiten door op het kruisje te drukken, de stekker moet uit de pc om hem opnieuw op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is 1,5 uur - bij een eerste gebruik van Combofix én een vervuilde computer - nog niet écht een lange tijd. Misschien toch eens - indien je de PC een tijdje langer ongebruikt hebt - wat langer laten doorlopen. Geen idee of het dan wél zal lukken, maar je moet het progje toch eens de kans geven om langdurig te speuren naar malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nogmaals geprobeerd, en nu hem een halve dag laten draaien, zonder resultaat. Is vastgelopen omdat het DEP explorer had gesloten.

Bij het surfen op het internet, wordt ik wel is omgeleid naar een andere site, dit zijn verschillende sites. Stel ik tik www.ad.nl in dan kom ik uit op een reclame site. Dat betekend dat de computer dus nog niet helemaal schoon is.

Ik waardeer uw hulp enorm, alleen werkt het programma combofix niet mee:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even proberen die omleidingen aan te pakken :

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Windows XP

Klik op mvps.bat en kies voor “uitvoeren” om mvps.bat op te starten (*).

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

(*) Windows Vista en Windows 7 gebruikers moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de ene account werkt de control-alt-delete functie ook weer:) Dat is ergens ook opgelost. Het enige wat ik nu nog regelmatig te zien krijg is een melding van emisoft anti malware is:

"Anti malware detecteerde een poging om verbinding te maken met de host".

Dit is echter een probeerversie, na 23 dagen verloopt deze. MBAM of norton reageert hier niet op.

Het oorspronkelijke probleem heb je inmiddels opgelost! Bedankt hierhoor. Zeker als je weet dat ik de computer tegen betaling heb laten repareren tegen deze problemen en dus dit ene 1 account nog besmet was.

Maar als ik uw mening nog mag over de verbindingen die proberen tot stand te komen, ben ik een tevreden mens:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met een andere on-linescanner of die nog iets van malware detecteert :

Ga naar de site van de .

  • Klik op de knop ESET Online Scanner
  • Zet een vinkje bij YES, I accept the Terms of Use
  • Klik op Start
  • Sta het ActiveX control toe om te installeren.
  • Klik op "Advanced settings"
  • Zet een vinkje bij de volgende opties:
    • Remove found threats
    • Scan archives
    • Scan for potentially unwanted applications
    • Scan for potentially unsafe applications
    • Enable Anti-Stealth technology

    [*]Klik op Start

    [*]De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.

    [*]Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

    [*]Gebruik Kladblok om het logje te openen. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\EsetOnlineScanner\log.txt

    [*]Kopieer en plak de inhoud van dit logje in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.