Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, goede namiddag.

Ik zoek een oplossing voor dit probleem. De mappen van de bibliotheken zijn verdwenen.

Ik kan ook geen nieuwe bibliotheek aanmaken, geen reactie.

De mappen zijn vervangen door Library Ms bestanden.

Heeft iemand een idee om de mappen terug te halen ?

Beste groeten.

Friedje.post-30003-1417704821,76_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem komt voor wanneer de registersleutels en -waarden voor bibliotheken zijn verwijderd of beschadigd, waarschijnlijk door het gebruik van registercleaners. Dit valt te herstellen door de benodigde sleutels en waarden handmatig weer terug te zetten, maar voor het gemak heeft Microsoft de benodigde aanpassingen al samengevoegd in een registerbestand, wat u hier kunt downloaden:

http://tinyurl.com/w7libraryfix

Pak library.zip uit en dubbelklik op het .reg bestand. Beantwoord bevestigend als gevraagd wordt om de sleutel aan het register toe te voegen. Herstart na de actie de pc.

Bron: afbeeldingen.library-ms - Microsoft Answers

TIP: laat dit een waarschuwing zijn voor het gebruik van registeropkuisers. Enkel CCleaner is een redelijke goede ;-).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen,

Ik wil zeker niet ondankbaar overkomen, de discussie was per ongeluk gesloten voor ik er erg in had.

Kurt hartelijk dank voor de goed info, probleem was zo gefixt !

Beste groeten.

Friedje.

aangepast door kape
berichten samengevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.