Ga naar inhoud

cd weigerd


wolfje92

Aanbevolen berichten

Ik heb het geprobeerd maar hij detecteert niet eens de juiste cdlezer... overigens wel 1 die ik niet herken. Heb die ook maar aangeklikt de 2de keer maar het enige wat er gebeurde was error en toen stopte hij helemaal met controleren.

Ik snap niet wat er aan de hand is. Ben bang dat er misschien wel software verwijderd is die niet weg had gemogen. (gezien sommige programma's zelf dingen aanpassen en verwijderen)

Iemand nog een idee? baal er echt van... heb ik een goeie snelle pc weet ik het cd-ding te slopen ¬¬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn computer heeft 4 programma's

waarvan 2 op eigenhoudje dingen opzoeken en als ze lange tijd ongebruikt zijn willen ze nog weleens verwijderen. Zo ben ik mijn video bewerkings programma, sony vegas pro10 al eens aan verloren.

Ik ga mijn computer nogmaals een jaar terug zetten werkt dit niet zal ik hem even naar me oom brengen want heb bij mijn vorige pc het voormekaar gehad dat ik het lezer ding in de computer door te branden hoe? niemand weet het, het zou onmogelijk zijn geweest xD nou ik krijg het voor mekaar.

Dus tja. Nou ja toch bedankt voor jullie hulp :)

Zal nog wel even laten weten of hij gemaakt is of niet en wat het was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag wolfje92,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is helaas niet opgelost maar me pc is bij de maker. En heeft inmiddels al gevonden wat het probleem is. Het lees dingetje staat scheef. Hij is verschoven waardoor hij wel leest dat er een pc in inzit maar de cd niet kan lezen. Hopelijk heb ik hem eind volgende week weer terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.