Ga naar inhoud

kaartlezers


alfa10

Aanbevolen berichten

Ik heb een Medion computer van zo'n 6 jaar oud die nog prima functioneert, echter een deze dagen verdwenen alle kaartlezers en ik kan ze nergens terugvinden. Het begon ermee dat het lampje van de SD lezer niet ging branden en toen heb ik via de schijf applicaties de keuze gemaakt om de kaartlezers te repareren. In plaats hiervan waren alle kaartlezers van mijn computer verwijderd. Bij apparatenbeheer staan ze ook niet en een systeemherstel bracht ook geen uitkomst. Medion zelf geeft geen oplossing omdat de garantie is verstreken en verwijst naar een 0900 nummer. De ervaring hiermee heeft mij echtergeleerd dat dit alleen maar geld kost en er nooit een goede oplossing uitkomt. Geen goede service dus. Maar misschien is er iemand die mij op weg kan helpen, heb zelf niet zo veel verstand van computers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.