Ga naar inhoud

blackberry aangeschakeld, maar toch niet...


inneed

Aanbevolen berichten

hallo. ik heb een oude blackberry 8310, maar heel bruikbaar voor mij. ik kan nu echter niet meer synchronizeren (back-uppen). vroeger gebruikte ik de camera niet en op een dag heb ik een heleboel foto's getrokken (fotogeheugen vol) en ik denk dat het probleem daarna is opgedoken. als ik, zoals steeds, de (afgesloten) blackberry in de usb-poort steek krijg ik nu een groen flikkerend licht, terwijl ik vroeger een rood flikkerlicht kreeg. op dat moment krijg ik rechtsonder het icoontje van de blackberry device manager en ook het icoontje om de hardware veilig te verwijderen, maar als ik de desktop manager open vermeldt hij "disconnected". daar is de knop "synchronize now" nu - in tegenstelling tot vroeger - grijs (en ik kan er dus niet op klikken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag inneed,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.