Ga naar inhoud

pbl met opstarten na het in slaapstand gaan


Muis432
 Delen

Aanbevolen berichten

heb het volgende pbl als pc in slaapstand gaat en ik doe hem terug open heb ik niets meer op mijn bureaublad.

Ik krijg dan ook een blauw scherm en de foutcode 0x0000000f4.

Kan iemand mij een softwareprogramma aanraden die bv nagaat wat het pbl geeft en dit eventueel kan oplossen door het al dan niet verwijderen van bv stuurprogramma. Heb eigenlijk van alle updates gedaan + nieuwe drivers gedownload en sindsdien heb ik dit. Nu zijn het er toch wel veel en kan er toch moeilijk weer alles afhalen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

De slaapstand is volgens mij een van meest onzinnige functies van windows en geeft vroeg of laat altijd problemen.

De slaapstand is dan ook het eerste wat ik uitschakel.

Maar dat is mijn mening en iedereen doet ermee wat hij wil.

Kan je het merk, model en modelnummer van de pc/laptop opgeven?

Hoe oud is de pc/laptop?

Heeft dit ooit wel goed gewerkt?

Sinds wanneer heb je dit probleeem?

Heb je de updates en nieuwe drivers geinstalleerd voor of na dat het probleem begon?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laptop is een hp pavillon entertainment pc dv6 notebook van 09/2009 aangekocht.

heeft altijd goed gewerkt maar sinds ik updates en nieuwe drivers geinstalleerd heb dus niet meer voor de rest werkt pc op en top

QUOTE=kweezie wabbit;290866]De slaapstand is volgens mij een van meest onzinnige functies van windows en geeft vroeg of laat altijd problemen.

De slaapstand is dan ook het eerste wat ik uitschakel.

Maar dat is mijn mening en iedereen doet ermee wat hij wil.

Kan je het merk, model en modelnummer van de pc/laptop opgeven?

Hoe oud is de pc/laptop?

Heeft dit ooit wel goed gewerkt?

Sinds wanneer heb je dit probleeem?

Heb je de updates en nieuwe drivers geinstalleerd voor of na dat het probleem begon?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind hierna de info die u mij vroeg

de laptop is een hp pavillon entertainment pc dv6 notebook van 09/2009 aangekocht.

heeft altijd goed gewerkt maar sinds ik updates en nieuwe drivers geinstalleerd heb dus niet meer voor de rest werkt pc op en top

vind hier de info die je mij gevraagd had

en dank u voor de info grtz

[h=4]Created by using BlueScreenView[/h]

[TABLE]

Dump File Crash Time Bug Check String Bug Check Code Parameter 1 Parameter 2 Parameter 3 Parameter 4 Caused By Driver Caused By Address File Description Product Name Company File Version Processor Crash Address Stack Address 1 Stack Address 2 Stack Address 3 Computer Name Full Path Processors Count Major Version Minor Version Dump File Size 040212-33852-01.dmp2/04/2012 16:05:23 0xc000021a0xb5264e900xc00000060x77a1c1ec0x0029ee5cntkrnlpa.exentkrnlpa.exe+def04NT Kernel & SystemMicrosoft® Windows® Operating SystemMicrosoft Corporation6.1.7601.17727 (win7sp1_gdr.111118-2330)32-bitntkrnlpa.exe+def04ntkrnlpa.exe+2d9427ntkrnlpa.exe+32b9f1ntkrnlpa.exe+1d8dae C:\Windows\Minidump\040212-33852-01.dmp2157601143.048 040112-49249-01.dmp1/04/2012 7:59:17CRITICAL_OBJECT_TERMINATION0x000000f40x000000030x86caab380x86caaca40x82e60db0ntkrnlpa.exentkrnlpa.exe+def04NT Kernel & SystemMicrosoft® Windows® Operating SystemMicrosoft Corporation6.1.7601.17727 (win7sp1_gdr.111118-2330)32-bitntkrnlpa.exe+def04ntkrnlpa.exe+2de297ntkrnlpa.exe+25bdecntkrnlpa.exe+25bd2f C:\Windows\Minidump\040112-49249-01.dmp2157601143.048 040112-37455-01.dmp1/04/2012 7:21:52KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR0x0000007a0x000000200xc000009d0x86df866c0x00000000ntkrnlpa.exentkrnlpa.exe+74b5cNT Kernel & SystemMicrosoft® Windows® Operating SystemMicrosoft Corporation6.1.7601.17727 (win7sp1_gdr.111118-2330)32-bitntkrnlpa.exe+74b5cntkrnlpa.exe+34abbntkrnlpa.exe+b1746halmacpi.dll+590f C:\Windows\Minidump\040112-37455-01.dmp2157601143.096 040112-35412-01.dmp1/04/2012 3:51:20KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR0x0000007a0x000000200xc000009d0x8642cbdc0x00000000ntkrnlpa.exentkrnlpa.exe+74b5cNT Kernel & SystemMicrosoft® Windows® Operating SystemMicrosoft Corporation6.1.7601.17727 (win7sp1_gdr.111118-2330)32-bitntkrnlpa.exe+74b5cntkrnlpa.exe+34abbntkrnlpa.exe+b1746ntkrnlpa.exe+7e685 C:\Windows\Minidump\040112-35412-01.dmp2157601143.096 040112-29515-01.dmp1/04/2012 0:16:31 0xc000021a0xb403b3f80xc00000060x7748c1ec0x0096ed38ntkrnlpa.exentkrnlpa.exe+def04NT Kernel & SystemMicrosoft® Windows® Operating SystemMicrosoft Corporation6.1.7601.17727 (win7sp1_gdr.111118-2330)32-bitntkrnlpa.exe+def04ntkrnlpa.exe+2d9427ntkrnlpa.exe+32b9f1ntkrnlpa.exe+1d8dae C:\Windows\Minidump\040112-29515-01.dmp2157601143.048 033112-32947-01.dmp31/03/2012 15:53:05KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR0x0000007a0xc04592980xc000009d0x0734f8600x8b253634pci.syspci.sys+17634NT Plug en Play PCI-enumeratorBesturingssysteem Microsoft® Windows®Microsoft Corporation6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)32-bitntkrnlpa.exe+def04ntkrnlpa.exe+a3e18ntkrnlpa.exe+a76f9ntkrnlpa.exe+9095b C:\Windows\Minidump\033112-32947-01.dmp2157601143.048 [TR]

033112-26613-01.dmp31/03/2012 0:51:00CRITICAL_OBJECT_TERMINATION0x000000f40x000000030x87867d400x87867eac0x82e20db0ntkrnlpa.exentkrnlpa.exe+def04NT Kernel & SystemMicrosoft® Windows® Operating SystemMicrosoft Corporation6.1.7601.17727 (win7sp1_gdr.111118-2330)32-bitntkrnlpa.exe+def04ntkrnlpa.exe+2de297ntkrnlpa.exe+25bdecntkrnlpa.exe+25bd2f C:\Windows\Minidump\033112-26613-01.dmp2157601[TD=bgcolor: #ffffff]143.048 [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

QUOTE=kweezie wabbit;290866]De slaapstand is volgens mij een van meest onzinnige functies van windows en geeft vroeg of laat altijd problemen.

De slaapstand is dan ook het eerste wat ik uitschakel.

Maar dat is mijn mening en iedereen doet ermee wat hij wil.

Kan je het merk, model en modelnummer van de pc/laptop opgeven?

Hoe oud is de pc/laptop?

Heeft dit ooit wel goed gewerkt?

Sinds wanneer heb je dit probleeem?

Heb je de updates en nieuwe drivers geinstalleerd voor of na dat het probleem begon?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem met een een of meerdere van de nieuws drivers.

Waarom installeerde je eigenlijk die nieuwe drivers?

Waren er problemen met je pc?

Als je nog weet wanneer je die updates en nieuwe drivers hebt geinstalleerd, kan je met systeemherstel proberen terug te gaan naar een herstelpunt van net voor deze installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.