Ga naar inhoud

Prullenmand blijft en is altijd leeg al stop ik er vanalles in ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik een bestand verwijder op mijn iMac naar de prullenmand en ik wil naderhand mijn prullenmand legen dan is dat ding altijd leeg !? Als ik bij Finder 'prullenmand' intik krijg ik het volgende te zien:

AlbumData2.xml

Als ik dat wil openen gebeurt er niks, en als ik insisteer dan open Parallels Desktop en daar is zelfs helemaal geen prullenmand te vinden ? HELP ! Weet iemand raad?:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem de tips in deze en deze link eens door, kan het je verder helpen?

Neen, lukt niet, geeneen van allemaal! Als ik de link invoer in Terminal moet ik na enter mijn wachtwoord invullen en ik krijg daar niks meer bij getypt !? Als ik het nog es probeer na <enter> krijg ik 2de poging te zien en weer kan ik niks intikken?

De andere zaken heb ik ook nagecheckt en wat moet aangevinkt staan is aangehinkt enz... pfff, ik word er lastig van. Ik maakte zonet een word documentje 'test' sleepte het zichtbaar naar de prullenmand en hoorde direct het 'verwijder' geluidje, er wordt zelfs niks gevraagd via een pop-up of zo, neen: direct weg. Doe ik het via: verplaatst naar prullenmand: idem. Om gek van te worden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.