Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zit dus met hetzelfde probleem,van partition logic dus een cd'tje gebrand en nu weet ik niet hoe ik dat progje moet gebruiken dus helppppppppppp.Groetjes Dieselbiene.

Bericht verplaatst naar hier voor aparte post op te starten van ander probleem.

Ps, geen tweede vraag starten van een reeds gestarte vraag, brengt verwarring met zich mee en zo wordt uw vraag misschien beantwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je partition logic gebruiken?

Je kan het hier downloaden.

En dan unzippen,dan moet je het branden op een CD of floppy, je steekt die CD in je cd-lezer en start je PC op.

De CD zal nu vanaf het bios gestart worden(tenmiste als CD of floppy als eerste opgestart word).

En dan kan je vanalles doen zoals formateren,defragmenteren......

Dit zijn nog twee sites met informatie:

Partition Logic - Installation

Software updates - Partition Logic 0.69 | Tweakers.net Meuktracker

Als je nog vragen hebt.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vrij simpel ik heb een dualboot op mijn laptop met Ubuntu en Xp en maar voor elk zo!n 20gb ter beschikking en ik doe vrij veel experimentele dingen met die laptop en mijn vrije ruimte voor Xp is op dus wil ik Ubuntu er vanaf.Ik heb les ?gevolgd voor linux ,maar de pech gehad een leraar te hebben die zelf niet wist hoe.Dus eerst Ubuntu erop met veel moeite in de grafische interface ,2weken erover gedaan mijnheer had slechts 5 livecd's voor 9 leerlingen !dan de week erop had ie alles vanaf gehaald en de serverversie erop ,dan weken aan een stuk comando's typen joost mag weten welke geen van de actie's lukte en dan uiteindelijk de grafische inteface weer geinstaleerd en in sneltempo alles overlopen dus!!! ik weet er nog niet veel van!Ubuntu instaleren kan ik in mijn slaap lol,alhoewel het er wel veel belovend uit ziet maar ik weet niet echt hoe het moet!25€ betaald voor 60gestencilde bladen!die je zo op internet kunt afhalen maar een handboek wat beloofd is is dit niet!Het Ubuntu avontuur is nog niet afgelopen maar voorlopig heb ik plaats nodig!Ik gebruik nl mijn laptop naast mijn pc als soort handboek ,is moeilijk uit te leggen maar ik heb nu minstens 6gb nodig en die heeft hij niet!Ik zou Ubuntu op mijn pc kunnen zetten want ruimte zat maar ik haat het dat in de dualboot ubuntu eerst opstart en zoals gezegd een half jaar les en ik weet nog nergens van behalve instaleren lol.

Groetjes Dieselke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn nog on topic ;-),de vraag was waarom partition logic en het voorgaande was mijn antwoord.Ik wil daarmee nu proberen Ubuntu er vanaf te gooien die ik door in windows de partitie's te deleten al kwijt was maar helaas kwam bij de volgende opstart ook een zwart scherm met de melding grub loading error 22 de rest raden jullie al;-).dus Ubuntu terug geinstaleerd (dat kan ik lol) en nu van voor af aan .Groetjes Dieselke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahaah.

start u eens op met de cd waarop partition logic staat gebrand.

u kunt dan heel de schijf formatteren (wat meestal het beste is na zoiets)

dan kunt u terug windows xp er op zetten.

dit bespaart u heel veel moeite dan in plaats van foutje hier weg halen, foutje daar weg halen, geklooi met de harde schijf enzovoorts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.