Ga naar inhoud

KB2647516: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 8 voor Windows Vista

jaksken

Aanbevolen berichten

Beste,

De volgende updat mislukt steeds en krijg ik de melding “kan updates niet configureren”

KB2647516: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 8 voor Windows Vista

Laatste installatiedatum: 09/04/2012 16:30

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 800719E4

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alle bovenstaande mogelijkheden geprobeerd maar nog steeds blijf ik dezelfde melding krijgen.

Installatiedatum: ‎9/‎04/‎2012 18:27

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 800719E4

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker een systeem waarop Microsoft internet Explorer wordt uitgevoerd, kan beschadigen en controle over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Meer informatie:

Microsoft Security Bulletin MS12-010 - Critical : Cumulative Security Update for Internet Explorer (2647516)

Help en ondersteuning:

Microsoft Support

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.