Ga naar inhoud

mailprogramma's


NicoleJ

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik en mijn man hebben een hotmail account. Ik heb outlook als proefversie geinstalleerd omdat we dikwijls veel problemen hebben met het aanloggen in windows live. Outlook is handig (agenda, takenlijst) en ik wil dan ook overschakelen naar de definitieve versie. Maar waarom moeten we nog steeds eerst aanloggen in windows live om aan de juiste adressen te kunnen ?

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape,

Ik heb deze procedure reeds vroeger uitgevoerd, maar blijkbaar alleen voor mijn eigen adressen. maw het is dus gelukt voor beide hotmails-accounts. Wordt de hotmail connector nu automatisch buiten gebruik gezet ?

Eerstdaags verloopt mijn proefversie van Microsoft Office 2010 pakket. Ik ben van plan het aan te kopen, maar raak ik nog aan de taalkeuze, want nu draait alles in het Engels ?

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Hotmailaccount blijft actief. Indien je de verbinding tussen Hotmail en Outlook correct hebt ingesteld komen de berichten nu wel aan in je Outlook, vermits ze vanuit Hotmail doorgestuurd worden.

Wat Office betreft : je wil de Engelse versie behouden ? Of wil je naar een Nederlandstalige versie ? Welke ook ... bij aankoop moet je dan op de taalversie letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het Office pakket ( Nederlands) ook via een winkel of internet aankopen.

Welke versie wil je aankopen?

Daarnaast zijn er oem-versies die je enkel op de pc kan gebruiken waarop je de installatie uitvoert en retail- versies die je bij aankoop van nieuwe PC weer opnieuw kan installeren.

Retail- versies zijn wel duurder.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Momenteel gebruik ik microsoft office 2007, zonder outlook. Ik wilde outlook 2007 aankopen, maar dat bleek niet te kunnen. Je moet een gans office pakket kopen. Dan maar ineens geopteerd voor office 2010 maar wel eerst in een proefversie. Ik koop meestal via internet en neem een kopie op mijn externe harde schijf. Van oem-versies heb ik nog nooit gehoord. De prijs voor dit pakket wanneer ik het zou kopen bedraagt 189€. Outlook werd door ons reeds veelvuldig gebruikt (agenda, opschonen adressen, taken...). Als ik alles eraf gooi en alles opnieuw definitief installeer, kan ik opnieuw beginnen met invullen van agenda ..... Daarom nogmaals mijn vraag: raak ik nog aan de taalkeuze wanneer ik op de 'buy' knop druk.

Met dank, Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom nogmaals mijn vraag: raak ik nog aan de taalkeuze wanneer ik op de 'buy' knop druk.

Daar heb ik geen flauw idee van.

Outlook kan je wel apart kopen, kijk hier maar eens.

Ook kan je perfect via importeren en exporteren alles van Outlook veilige stellen en later terug invoegen in je nieuwe versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.