Ga naar inhoud

Bizarr muis probleem


Jonasje1

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn muis.

Het zit dus zo :

als ik mijn muis inplug in een USB - poort in mijn laptop werkt hij soms niet, en andere keren wel.

Als hij dan wel werkt stopt ie werken binnen 5 min.

Zo werkte ie 5 min geleden wel en nu niet meer.

Als ie werkt brand het lichte van mijn muis, en als ie niet werkt brand ie niet, net zoals hij niet ingeplugt is.

Het is al de 2de keer dat ik dit probleem heb ( met men eerste muis was dit ook en heb ik gewoon een nieuwe gekocht )

En met deze muis heb ik dit probleem alweer :S

het maakt niet uit in welke USB - poort ik het steek, het probleem blijft zich voordoen.Soms hoor ik dus ook, als ik hem inplug, het geluid dat een pc maakt als je iets inplugt, en daarna opnieuw. Zo'n 5 maal na elkaar.

Soms krijg ik dan ook een pop-up dat mijn muis niet kan gevonden worden en dat ik de software moet herinstalleren, maar ik kreeg hellemaal geen software bij mijn muis of dat het het USB - apperaat niet word herkend.

Beide muizen waren van het merk Trust

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan zijn dat de volt-lijnen van de pc niet genoeg ampères krijgen via de USB poorten.

heb je het ook met andere apparaten die je aan de USB-aansluitingen koppeld, dat die ineens uitvallen of niet meer reageren???

probeer anders eens een koppelstukje van usb naar ps/2. dit hoef je dan niet aan te sluiten op een USB-poort, maar op de muis aansluiting van je moederboard. (met dat groene rondje eraan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens of je stuurprogramma's van je USB-poorten bijgewerkt kunnen worden.

En bij sommige laptops is uitschakelen en weer inschakelen, ofwel de kleine reset, al voldoende.

Dit kun je doen via je Configuratiescherm --> Apparaatbeheer.

Ik zou de tip van Leroy ook even gebruiken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.