Ga naar inhoud

Facebook & vrienden....


Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik plaats iets op Facebook. Mijn broer kan het lezen, omdat ik hem heb toegevoegd aan mijn Facebook.

Maar kunnen dan ook de vrienden van mijn broer mijn bericht lezen dat ik op mijn Facebook zet? Waarschijnlijk zit die optie in de privacy instellingen verstopt? Ik heb dus niet graag dat de vrienden van mijn broer ook kunnen lezen wat ik op facebook zet.

Hoe los ik dit op? Of krijgen de vrienden van mijn broer mijn berichten niet te zien op hun Facebook?

(eigenlijk mogen alle vrienden van mijn broer mijn bericht zien, uitgezonderd één bepaalde vriend van mijn broer).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Je kunt je vrienden onderverdelen in mappen. Wanneer je dan een bericht zet op facebook kun je in een vervolglijst de juiste map kiezen. Bv. in de map Familie staan al mijn familieleden. Als ik dat selecteer wordt het bericht enkel getoond aan de familieleden.

Ook jullie links heb ik bekeken en zijn handig. In de privacyinstellingen kan je inderdaad ook instellen dat berichten enkel door vrienden kunnen bekeken worden. Je kan ook kiezen voor "vrienden van vrienden", en in dat geval zien dus ook de vrienden van mijn broer wat ik naar mijn broer 'stuur'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.