Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er staan twee externe Usb 3,0 schijven op en die werken. Ik vermoed wel dat deze niet werken op de snelheid waarmee USB 3,0 uitpakt. We zullen misschien deze zaak verder als opgelost beschouwen en wachten op een aangepaste driver?

aangepast door JANMATTHEUSSEN
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb heel wat zitten zoeken wat eventueel de oorzaak of beter nog wat een oplossing zou kunnen zijn voor je probleem.

Zelfs googelen op een gelijkaardig probleem leverde niets op :hmmmm: althans een oplossing toch niet.

Het kan een driver probleem zijn zowel van je kaart als van je moederbord (chipset), maar misschien is de kaart niet helemaal compatible met je moederbord vandaar mijn vraag of je de kaart in een andere pc kon proberen.

De kans is wel heel reëel dat je in de toekomst met een driver update het probleem mogelijk kunt oplossen.

Heb je al eens gekeken naar de transfer snelheid van je externe HD's zowel via USB 2.0 als ook USB 3.0

Een programma waar dat mee kan is HD Tune welke je hier kan downloaden >> HD Tune

Met HD Tune kun je eens kijken of je kaart goed werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Samsung schijf presteert goed als je gebruik maakt van USB 3.0.

Ze zeggen wel dat USB 3.0 10 keer sneller zou zijn in theorie maar als je in de praktijk gaat kijken is dat vaak zo'n 4 tot 5 keer sneller dan USB 2.0 en dat voldoet dus wel.

Enkel de grafiek van je WD schijf vind ik vreemd, het lijkt er wel op dat deze schijf niet goed gebruik kan maken van de snellere USB 3.0. standaard :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.