Ga naar inhoud

Betekenis blokjes onderaan scherm


Aanbevolen berichten

Op het toetsenbord zie ik geen modelnummer staan. Op de software CD staat iTouch.

Software tussen "Alle Programma's" nu gevonden. Ik had eerst niet verder gekeken dan in het configuratiescherm :embarassed:

In deze configuratie heb ik nu alle vinken weggehaald. Maar zonder resultaat. Nog steeds blokjes.

post-21939-1417704919,6833_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

post-21939-1417704921,2502_thumb.jpgEen geavanceerde optie is er niet. Ik kan alleen kiezen of ik de muisondersteuning en Musicmatch wel of niet wil mee installeren. Heb ik niet gedaan.

Ik zal morgen Lochitech nog bellen, en anders leg ik me er maar bij neer dat het niet mogelijk is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het toetsenbord zie ik geen modelnummer staan. Op de software CD staat iTouch.

Software tussen "Alle Programma's" nu gevonden. Ik had eerst niet verder gekeken dan in het configuratiescherm :embarassed:

In deze configuratie heb ik nu alle vinken weggehaald. Maar zonder resultaat. Nog steeds blokjes.

[ATTACH=CONFIG]18674[/ATTACH]

Als al die vinkjes weggehaald zijn en je krijgt nog die meldingen (blokjes) heeft het misschien toch eerder te maken met de HP software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen. Als Logitech geen oplossing weet, zal ik ook HP nog bellen.

Wij hebben drie HP computers. Mijn man gebruikt het standaard toetsenbord en heeft die blokjes in de taakbalk staan. Als hij wil kan hij die dus verbergen. Mijn zoon en ik hebben beide een Logitech toetsenbord (hij een G11) en krijgen die blokjes steeds op het scherm te zien. Daarom lijkt het me eerder een Logitech zaak :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.