Ga naar inhoud

[OPGELOST] Duitse ' s'


batisbaila

Aanbevolen berichten

Bij mij lukt dat niet zo. Maar je kunt het ook vinden als je Microsoft Word opent en daar kiest voor symbool invoegen, daar je gewenst symbool zoeken en kopiëren (naar klembord). Daarna kun je het plakken waar je wilt. De printscreen is van Office 2007 maar eerdere versies hebben dit ook.

Grüβen :ciao:

post-2887-1417703737,1721_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelcode lukte eerst niet bij mij maar ik heb het uiteindelijk zelf gevonden. Bij symbool invoegen moet je dan zelf de sneltoets instellen. ctrl+alt+s geeft β.

Maar enkel in een worddoc.:s :argh: Niet bij het typen van dit antwoord. (β moet ik hier knippen en plakken) Is dat normaal:questionmark:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt, heel vaak is het per computer verschillend welke snelcodes worden gebruikt.

CTRL+ALT+(bepaalde letter) wordt vaak gebruikt, maar ook de ALTgr+(bepaalde letter) kan vaak het speciale teken oproepen. Ik weet zelf niet welke dat bij u kan zijn, misschien moet u even oefenen met de juiste letters.

ik heb zelf dat ALTgr (dit is de rechtse ALT!) + s ook ß geeft.

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.