Ga naar inhoud

Foutmelding 'u kunt deze wijziging niet aanbrengen omdat de selectie is vergrendeld'


Emma Boschmans

Aanbevolen berichten

Wanneer ik in onderstaand document in een invulvak tekst wil typen lukt dit.
Wil ik echter een titel wijzigen of de layout aanpassen krijg ik steeds de melding: 'u kunt deze wijziging niet aanbrengen omdat de selectie is vergrendeld'.

Ik had het document echter graag aangepast aan mijn persoonlijke voorkeuren. Is er een manier om deze vergrendeling uit te schakelen? 

 

 

Schermafdruk 2019-10-06 12.50.43.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal een beveiligd document zijn waarin alleen wijzigingen in bepaalde delen (de invulvakken) aangebracht mogen worden.

Lees er hier meer over: https://support.office.com/nl-nl/article/wijzigingen-in-bepaalde-delen-van-een-beveiligd-document-toestaan-187ed01c-8795-43e1-9fd0-c9fca419dadf

 

Om andere delen (bijvoorbeeld de layout en titel) te kunnen wijzigen, moet u het wachtwoord weten dat door de maker van dit bestand gebruikt is om dit document te beveiligen. Neem contact op met de maker van dit bestand, zou ik zeggen.

U lijkt me docent op een of andere school. Wanneer alle docenten van dit bestand gebruik moeten maken en iedere docent een eigen versie van dit bestand gaat maken en gebruiken, dan is de eenheid zoek. Ik kan me voorstellen dat dit bestand daarom beveiligd is tegen wijzigingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.