Ga naar inhoud

stack overflow at line 0


Gast hanzel

Aanbevolen berichten

Download Combofix en zet het op je Bureaublad.

Start Hijackthis op en kies voor 'Do a system scan only'. Selecteer alleen de items hieronder genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - {0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0} - (no file)

O9 - Extra button: (no name) - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - (no file)

O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Dubbelklik op Combofix.exe en volg de instructies, aanvaard de disclaimer door y te typen. Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.

NOTA: Indien je virusscanner reageert met een melding van een scriptuitvoering, moet je dit toestaan.

Hang het log van Combofix en een nieuw log van HJT aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fHoe bedoel je systeemherstel?
Gewoon een vroegere instelling van je PC terugzetten, liefst van een datum vóór je problemen begonnen zijn. Je kan in XP naar systeemherstel gaan via Alle Programma's -> Bureauaccessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel en daar dan een vorige situatie terugplaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit idd net gedaan ja, maar helaas heeft dit ook niet geholpen, zou het helpen als ik de recovery cd toepas, die ik erbij heb gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.