Ga naar inhoud

Herstelpartitie bestaat niet?


Loretta

Aanbevolen berichten

Ik heb net een paar dagen een nieuwe Asus notebook aangeschaft, en was van plan om een backup te gaan maken, want dat wordt elke keer opnieuw weer gevraagd. Maar een melding zegt; "Herstelpartitie bestaat niet."

Is dit een reden om de laptop om te ruilen, of kan ik zelf wat doen hiermee?

( ik kan e.v.t. vanmiddag nog naar de winkel )

aangepast door Loretta
kl. beetje haast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wordt er juist gevraagd?

Een recovery dvd maken of een Windows backup?

Maak van de melding anders eens een printscreen en plaats die in een volgend bericht.

Ik had de zelfde vraag gesteld aan Asus techn.d. en het betrof Äll recovery Burner waarvoor ik 6 dvd. nodig had.

Hierop kreeg ik het volgende antwoord; Klik "Start" type "diskmgmt.msc" in het zoek veld en druk op "Enter"

6. Selecteer de Recovery Partitie

7. Rechts klik op de Recovery Partitie (R:) en selecteer "Markeer Partitie als Active"

8. Klik op "Ja"

9. Herstart het notebook

Hierna nog verder van huis nl.

Zwart scherm met deze tekst; Reboot and select proper Boot divice or insert Boot media in selected Boot divice and press a key. Verwijder schijven of media, druk op een toets.

De laptop uitgezet, want helaas dit alles is te problematisch!!!:thumpdown::embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.