Ga naar inhoud

[OPGELOST] hoe krijg ik bepaalde (softwear) er terug van af


Gast robert

Aanbevolen berichten

hoi,

kan iemand mij helpen??

heb gisteren het programma imesh geinstallert.

heb het er terug van af gegooid .

maar zat ook mediabar2 tussen.ook van imesch

ik krijg dit programma er niet meer van afgegooid.

krijg altijd zelfde fout melding om eerst open staande brouwsers te sluiten

kan iemand mij zeggen wat dit betekent ?en hoe ik het progamma mediabar2 er moet van af gooien

dank bij voorbaat

robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mediabar2 geen service die permanent op de achtergrond draait ? Zo ja, zal je deze service eerst moeten uitschakelen, voor je het programma kan verwijderen. Kijk eens via Start -> Uitvoeren -> typ msconfig of je daar bij de services die mediabar2 ontdekt. Indien dit het geval is moet je de werking ervan eerst stoppen.

Tweede mogelijkheid is dat mediabar2 verweven zit in andere programma's (als extra toolbar misschien in je browsers). Dan zou een logje met HiJackThis enige duidelijkheid kunnen brengen (vermits over dit programma op zich weinig zinvolle info te vinden is op het net).

Link naar reactie
Delen op andere sites

installeert u eens Ccleaner.

ruim het register eens op met dit programmatje eveneens als de oude bestanden.

daarna kunt u via Ccleaner proberen het door u benoemde bestandje te verwijderen.

doe als dit gedaan is en gelukt is nogmaals een schoonmaak met de in de 2 regels hierboven omschreven uitleg

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedank kape voor je snelle reaktie.maar is nog altijd niet opgelost.
Als je alles toegepast hebt uit mijn vorig bericht, mag ik dan misschien dat logje van HiJackThis eens zien in een volgend bericht. Dat zou ons een aanduiding kunnen geven hoe we dit (eventueel) kunnen verwijderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat programma HiJackThis laat scannen wordt er een log aangemaakt. Het is in dit log dat je (eventueel) kan ontdekken waar die mediabar2 zich allemaal in vastgenesteld heeft, zodat je het definitief kan verwijderen van je PC. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je het dan wel hebt kunnen verwijderen en met welk programma ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kape begrijp niet wat je bedoelt hoor met die log .stond gewoon een knop bij waar je bepalde dingen kon wissen. hi Jack this.stond konop fix schekked bij en bestand is verdwenen.maar niet op pc bestanden begrijp het niet hoe het komt .ben daar niet zo goed in he.kan je me terug op het goede spoor zetten.

groetjes robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi yannick heb programma geinstalleerd maar durf niet goed.kan je er dingen mee verkeerd doen.ik bedoel programmas wissen dit je voor goed kwijt bent.kun je mij eens uitleggen hoe ik dat moet doen heb alleen laten scannen nog nieks meer

groetjes robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je me terug op het goede spoor zetten.
Nadat je HiJackThis hebt gedownload op je PC, staat dat in de map C:\ProgramFiles\TrendMicro\HiJackTHis\hijackthis.exe. Nu maak je een snelkoppeling op je bureaublad, waar je het programma dus parkeert om te gebruiken.

Het tekentje van HiJackThis op je bureaublad klik je aan en dan opent zich het programma. Daar klik je op de knop "Do a system scan and save a logfile". Het programma doet zijn werk en opent een scherm waar je allerlei vakjes en lijntjes ziet verschijnen. Tegelijkertijd opent zich ook een log.

In dit log selecteer je alles, rechtsklik op kopiëren en plak dit log in een volgend bericht. Dan kunnen we meekijken wat er eventueel te doen valt.

Nog niet duidelijk genoeg ... stel gerust nog wat vragen. Beter een vraag te veel, dan een foute handeling :laugh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.