Ga naar inhoud

Vista kopen?


Mario

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

vista is niks beter dan xp behalve dan de grafics maar welke gek gaat nu een nieuw besturingssyteem kopen omdat de beeldjes wat mooier zijn .?

Heb je gelijk in, zo proberen ze de mensen te overtuigen. Alles ziet er een stuk mooier uit, maar voorts is er eigenlijk nieuw. Er zijn wel enkele dingen zoals IE7 en de sidebar, maar die kan je natuurlijk ook downloaden voor XP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast alibaba

Ik heb vista ultimate aangeschaft en in dualboot met windows XP geïnstalleerd. Ik ben er heel tevreden mee, maar behoud toch nog mijn XP omdat bepaalde programma's nog niet goed werken in Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vista is niks beter dan xp behalve dan de grafics maar welke gek gaat nu een nieuw besturingssyteem kopen omdat de beeldjes wat mooier zijn .?

hier link ik ff naar een post dat een eindje geleden gemaakt is bij vista tips:

http://www.pc-helpforum.be/showthread.php?t=4138

daar kun je ff kijken en zien of je het al dan niet nuttig zou vinden over te stappen op vista...

Ik persoonlijk heb in het begin redelijk gevloekt, omdat het zo lang duurde eer er een vista patch kwam voor nfs carbon, maar nu bolt alles lekker :)

(ultimate)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.