Ga naar inhoud

Vista kopen?


Mario

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

yuu dudes

ik zet vista ff op een andere partitie maar ik ga het meeste windows xp gebruiken. (beter voor mijn video kaart+ik vind het nog niet waart)

ik vond mijn stap van windows 95 naar XP pro pas de moeite.

ik vind het grafische gedeelte nogal een groot verschil.

ik ga hem pas gebruiken als ik eens een corperate (ULTIMATE) versie mag gebruiken van een vriend.

ik ga het dus nog niet kopen omdat het gwn te duur is om een redelijke overstap te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vriend heeft een nieuwe pc gekocht en kon kiezen tussen vista of xp .. hij vroeg aan de verkoper .. wat is het beste : hij zegt :

daj sommige spellen nog niet kan spelen

muis en toetsenbord gaan niet op vista ...

------

maar ik geloof dit nie ;)

-----

ByE

Link naar reactie
Delen op andere sites

vriend heeft een nieuwe pc gekocht en kon kiezen tussen vista of xp .. hij vroeg aan de verkoper .. wat is het beste : hij zegt :

daj sommige spellen nog niet kan spelen

muis en toetsenbord gaan niet op vista ...

------

maar ik geloof dit nie ;)

-----

ByE

Naja voordat je er goed op kan werken moet je wel behoorlijk wat drivers installeren.

En dat is niet echt prettig + er zijn nog niet veel drivers voor vista.

Dus ik zou gewoon nog ff wachten, tot service-pack 1 er is(die is toch al aangekondigd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het zelf draaien, en het wat mij het ergste stoort is dat me webcam het niet meer doet :( vind me vriendin helemaal leuk, vooral omdat we mekaar al zo weinig zien.

maarja dat is off topic.

vista is mooi, dat zeker, vista is duur, ja dat helemaal, overstappen, ik zou nog even wachten als ik jou was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vriend heeft een nieuwe pc gekocht en kon kiezen tussen vista of xp .. hij vroeg aan de verkoper .. wat is het beste : hij zegt :

daj sommige spellen nog niet kan spelen

muis en toetsenbord gaan niet op vista ...

------

maar ik geloof dit nie ;)

-----

ByE

Ik zou dit maar wel geloven :wink:

Somige spelen doen het gewoon niet omdat het nog niet ondersteund word door vista

Daarom moet je ook ff op de achterkant van je spel kijken welke windows ondersteund word(en dan zul je zien dat vista er niet bijstaat omdat het natuurlijk vrij nieuw is)

Wat ook wel logisch is natuurlijk want niet alle besturingssystemen ondersteunen alle spellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.