Ga naar inhoud

Oude HDD met bestanden installeren


Aanbevolen berichten

Nicky,

je moet je erdoor niet laten afschrikken , maar dat is nu eenmaal het 'systeem van een open forum,

en we zijn er om elkaar te helpen .

Ik ga hier ook niet als voorbeeld de toegangsmogelijkheid , en het adres en login paswoord van bv een bewakingings camera,

publiek gaan maken !

,maar indien dit nodig zou blijken om je verder te helpen, zijn ook daar nog andere middelen en mogelijkheden ,

om je privacy wat te bewaren....der zit sinds starten vd topic 7 juni een PM...maar schijnbaar ongelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey beste lezers,

Mijn probleem is opgelost. Ik heb zitten sufen op het web voor een oplossing.

Ik vond het raar dat de hardeschijf herkend word maar niet kon geaccest worden.

Het truckje is "RecoverMyFiles". Dit is een programma dat jou harde schijven volledig scant.

Acheteraf dat de langdurige scan compleet is kan je de hardeschijf "browsen" en jou bestanden aanvinken

die je wilt recoveren. Het heeft super geholpen. Nadat ik mijn bestanden eruit heb gehaalt dan heb ik de harde schijf gewoon

geformatteerd en een volumeletter gegeven. Nu heb ik mijn Harde schijf terug en zekker ook mijn bestanden.

Groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nicky.1988,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.