Ga naar inhoud

Webcam probleem. "Camera not found"


Evert124

Aanbevolen berichten

Zomaar ineens kreeg ik de melding "Camera not Found" en het gaat dan om de interne Chrystal Eye webcam van de laptop Acer Aspire 6935G. Ik heb alles wat ik kon vinden op internet al geprobeerd. Software verwijderen en opnieuw installeren. Een afbeeldingen box legen etc.? Het vreemde is dat de software niet zichtbaar is in apparaatbeheer. Hoe kan dat. Ik heb de nieuwste versie geinstalleerd, maar dus niet zichtbaar in apparaatbeheer???

Wie heeft nog een nieuwe optie.

Ik heb de laptop in Thailand gekocht en ik woon nu in Frankrijk,

Evert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Beste Evert,

kan je even een screenshot maken van wat er verschijnt bij het onderdeel 'Beeldapparaten' in 'Apparaatbeheer'?

Bij welk programma/welke website krijg je de melding "Camera not found"?

Sascha

Bij het programma Crystal Eye ofwel de software voor de camera krijg ik de melding "Camera Not Found". Skype en MSN kan geen webcam vinden. Software is wel geinstalleerd, maar staat niet in apparaatbeheer zie bijlage:

Evert

apparaatbeheer.docx

aangepast door Asus
e-mailadres verwijderd wegens kans op spam !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het programma Crystal Eye ofwel de software voor de camera krijg ik de melding "Camera Not Found". Skype en MSN kan geen webcam vinden. Software is wel geinstalleerd, maar staat niet in apparaatbeheer zie bijlage:

Evert

Beste,

omdat ik geen MS Word heb, kan ik jouw bijlage niet openen.

Ik handel het verder af via mail, mijn excuses hiervoor.

Sascha

aangepast door Asus
e-mailadres verwijderd wegens kans op spam !
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK ik wacht op je mail en sorry hoe had ik het anders kunnen doen want de printcreen alhier kopieren lukte niet.

Wat je had kunnen doen is een printscreen nemen en in 'Paint' plakken (zie DIT hoe je dit precies doet).

Maar het is in orde, ik handel het wel verder af via mail (:

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Evert124: je kan eveneens gebruikmaken van het knipprogramma, hoe je een bijlage toevoegt lees je hier.

@ Gblue: assistentie verleen je niet via mail of privé-berichten, maar enkel via het open forum...op die manier heeft iedereen er wat aan... ;-)

Ok, maar ik deed dit via mail omdat ik via TeamViewer in z'n pc wou, ik heb geconcludeerd dat zijn webcam stuk is nu. De drivers zijn correct geinstalleerd, maar de webcam staat niet vermeld in 'Apparaatbeheer'. Ik heb ook 'Zoeken naar gewijzigde apparaten' uitgevoerd, en dit helpt ook niet. De webcam staat dus niet uitgeschakeld of is niet verwijderd.

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.